Monday, May 4, 2015

Catrice prime and fine, pore refining anti-shine base

Ćao drage moje,
nadam se da ste svi kao i ja oduševljeni s ovim lijepim vremenom baš kao i ja. Čak se i budim ranije svako jutro kako bih što više iskoristila dan i naravno izašla u šetnju s curama, na kaficu i uživala u suncu. Naravno prije izlaska moramo nabaciti malo šminkice jer se ipak rano ustaje. 
Oduvijek sam bila zaluđena šminkom. Ne toliko markom koliko kvalitetom iste.
Inače, kada želim da se oraspoložim i počastim najčešće potežem za puderima, podlogama za puder i rumenilima. Tako sam prije par dana u želji da se oraspoložim ali i da ne potrošim puno naišla na Catrice Prime and Fine Pore refining anti-shine base. Kada sam vidjela da je ostao još jedan na polici i to još na akciji nije bilo dvojbe. Morao je biti moj. Od kako sam dobila na poklon Art Deco-ov Skin Perfecting Make-up Base bila sam u potrazi za prajmerom koji sebi mogu da priuštim, jer realno svi znamo koliko koštaju Art Deco-vi proizvodi.

A od kad se pojavio na tržištu, Catrice me je postepeno osvajao svojim odličnim omjerom cijene i kvalitete. Iz istog mi je razloga najdraži i financijski najbezbolniji brend za kompulzivnu kupovinu nakon lošeg dana. 


Nisam mogla da dočekam da ga probam pa sam već po dolasku kući skinula šminku od tog dana i počela sa nanošenjem.
Na moje divno iznanađenje mogu reći da je Catrisov prajmer jako dobar. Prvenstveno je osvježavajući a nakon par trenutaka nakon nanošenja i pudera mogu reći da je vidljiva razlika na licu kada je riječ o sužavanju pora i anti-shine efekta. Vrlo prirodno se stapa sa kožom i zaglađuje površinu bez lutkastog efekta. Osjećaj nošenja je izuzetno lagan, jedino možda u početku budete osjećale njegov lagano parfimiran miris koji je meni ugodan.
Malo je reći da sam bila oduševljena, a  još veći plus tome dodaje i činjenica da ne samo da je dobar nego mu je i cijena vrlo pristupačna, tj. 6,80 KM. J Želim još da probam i Catrice Prime and Fine Anti-red base, ali o tome nekom drugom prilikom. 

                                            Tina

4 comments:

  1. Anti red baza ima krupne šljokice u sebi :( ni najbolji puder ih ne može prekriti. Baš sam razočarana njome...

    ReplyDelete
  2. Nisam probala tu. A jesi li imala iskustva sa silikonskim primerom, isto od Catrice? Mislim kupiti, a ne znam na šta ću naletiti.. :D

    ReplyDelete
  3. Anti-red baza nije nikome odgovarala, čini mi se xD Imala sam tu bazu, solidna je, mada ja i nemam nekih velikih zahtjeva, a bazu najčešće i preskačem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja baš moram staviti nešto, jer mi je koza od kombinovane do suve. Pa mi puder zna zatezati poslje određenog vremena. Trenutno stavljam Niveinu BB-kremu...baš je lagana. :D

      Delete