Friday, July 10, 2015

Riješite se bubuljica-Benzaknen gel

Prošle sedmice doživila sam prosvjetljenje. Kad sam ja rekla to je to, to nešto znači. Ali da krenem priču ispočetka.
Vodim borbu sa suvom kožom, to zna ko iole prati ovaj blog. Znači jedini problem u mom životu, barem što se lica tiče, je po koja bubuljica u PMS-u suvi obrazi i ajde snalazim se ja. Međutim, predprošle sedmice lice mi je buknulo. Ljudi moji ja taj tip bubuljica nisam imala pa recimo od puberteta. To su one vodene, bolne bubuljice kojima ne mogu ništa sem da ih gledam dok ne prođu. Užas!! Najviše ih je bilo ispod jagodica i na vratu. 
Tako da mi je kuma priskočila u pomoć i dala mi Benzaknen gel da isprobam. Kuma inače ima tih stvarčica na lageru. Šalim se!




I ajde rekoh da ja to čudo probam pa da vidim hoće li pomoći. Stavljala sam ga uveče na očišćeno lice i to samo na mjesto gdje je bubuljica. Ovaj njen je 5% dok sam čula da ima i 10%, ali ne bih se usuđivala da probam jer on isušuje bubuljicu, a kod mene suva koža pa me je strah da dodatno ne isušim. 




Na deklaraciji piše da isušuje akne i bubuljice ubija bakterije te djeluje protivupalno. I sastoji se samo od Benzoylperoxida, gdje u 1g ima 50 mg. Malo sam se posavjetovala sa prijateljicom koja studira hemiju. Pa ona kaže da je Benzoylperoxid organskog porijekla tj. na prirodnoj bazi, i da nema aditiva. Te mi je objasnila proces čitav, koji nadam se da sam dobro razumjela. Uglavnom ovaj sastojak veze masnoću ili u mom slučaju sastav bubuljice što je dovodi do raspadanja tj. isušivanja. 




Kod mene lično nije izazvao nikakve kontra efekte, barem ja nisam primjetila osim na jastučnici koja je dosta svjetlija, pa ako mislite stavljati uveče neka vam jastučnica po mogućnosti bude bijela.  




Takođe nisam da se stavlja preko dana, zbog izlaganja suncu. 

Baš sam čitala razne blogove i forume, gdje djevojke kažu da im je gel izazvao reakciju na koži u smislu da se na tom dijelu pojavio sitni osip. Kuma kaže da je i kod nje to bio slučaj. Srećom kod mene ništa, a koža mi je osjetljiva.


Tako sam se ja riješila napasti. Preporučujem svima koji imaju sličnih problema. 


                                             by Dragana

No comments:

Post a Comment