Thursday, July 2, 2015

SELECTIVE Oligomineral Cream farba za kosu

Prije nekoliko dana sam odlučila da se ofarbam, odnosno da osvježim kosu. Iako sam prirodno crnka, nisam zadovoljna s prirodnom bojom kose. Zato je s vremena na vrijeme ofarbam kako bih je osvježila, vratila malo sjaja kosi i naravno još više potamnila.

Farbam se već nekoliko godina i probala sam razne farbe. Malo s kojom sam zadovoljna. Uglavnom su se farbe brzo ispirale ili imale neugodan miris dan-dva nakon farbanja.
Poznanica mi je preporučila da probam Selective farbe.


Ona godinama koristi njihove i apsolutno je zadovoljna. I tako se ja odlučim probati još jednu u nizu. U nastavku nekoliko komentara o ovom proizvodu.
Prvo da naglasim da se uvijek farbam sama. Nekako mi je lakše i jeftinije nego odlazak frizeru.


Cijena i pakovanje: kod nas trenutno u gradu postoji samo jedno mjesto gdje možete nabaviti Selective a to je DIDACO. Cijena farbe je 8 KM, količina 100ml. Uz farbu se posebno kupuje hidrogen. Ja sam uzela 6%-ni po cijeni od 6 KM. Uzela sam standardnu crnu boju, broj 1.

Moram naglasiti da sam se ja prešla kada sam iskoristila svu farbu. S obzirom da imam gustu kosu do ramena pomislila sam da mi je potrebna cijela farba. Ali nije. Bilo bi mi dovoljno da sam iskoristila samo 2/3 farbe. Zato drage moje savjet: uvijek pri pripremi za farbanje ostavite malo da ne biste bacale, a ako zafali u toku farbanja lako je dodati. I naravno ostatak uvijek možete iskoristiti kasnije za farbanje izrasta. Lično imam problem s tim jer mi kosa raste tako brzo kao da je svaku noć „zaljevam“. 

Reakcija na koži: s obzirom da sam je prvi put koristila odlučila sam se da odradim test iritacije koji proizvođač savjetuje. Na unutrašnju stranu ruke stavite malo farbe i ostavite 48h. Pratite reakciju kože. Ukoliko se pojavi bilo kakav osip na tom mjestu ni slučajno ne koristiti farbu. Ja sam imala sreće. Farbanje je moglo da počne.


Miris: iznenađujuće mirisna farba.

To bi bilo ono najbitnije. Ali evo da ne bih bilo da je sve divno i krasno moram spomenuti i nedostatke ovog proizvoda. Naime, strašno mi je bilo teško isprati svu farbu. Na pakovanju piše da su dovoljna 3 ispiranja. Meni je trebalo otprilike duplo više i još nakon nekoliko pranja kose primjetila sam pri šamponiranju i na ručniku da još uvijek pušta boju. Nisam primjetila da se boja kose drastično isprala. Još uvijek je postojana, ali tad sam se baš izmaltretirala dok sam ispirala boju.


U svakom slučaju pišite komentare ukoliko ste koristile ovu farbu. Pomozite jer sam još na vagi da li da nastavim s korištenjem iste ili da idem u potragu za novom farbicom za kosu.

To je to drage moje...

Ljubac do sledećeg posta...

                                                 By Tina



No comments:

Post a Comment