Friday, July 3, 2015

Trenutna kolekcija stvarčica za kosu!

Kad razmislim, šta je ono čega imam u ovom trenutku najviše? Dobro šminke sigurno, ali to odbacujem. Vjerovali ili ne najviše imam stvarčica za kosu. Nekako po tom pitanju najviše eksperimentišem, jer mi kosa za sad nije negativno reagovala na nove proizvode. Dok je sa licem druga priča. Sigurno ste već skontale da mi je bitan miris na prvom mjestu, pa onda šta radi. Nije pohvalno, ali kažem kosa mi je jako izdržljiva, zamislite kad je šišam svako pola godine ako i tad. 
Kao i uvijek počela sam trabunjati, nego da ja krenem sa onim što je bitno.


1. Evo ga rendom prvi proizvod, a to je Gliss Million Gloss regenerator u spreju. Već sam uradila recenziju za ovaj proizvod, pa da ne pišem, pročitajte ovdje.


2. Ovo vam je Hobby maska za kosu. Kupila sam je u supermarketu. Ima božanstven miris, a koštala je oko 3 KM. Služi mi kao pakovanje na suvu kosu. A kako ja to radim pogledajte ovdje


3. Opet maska, a to je Gliss Hair Repair Oil Nutritive. Na prvu jako bogata maska, i to se vidi kad skinete poklopac. Ni sama ne znam koliko ulja sadrži. Trenutno sam u fazi isprobavanja, pa će vjerovatno ići neka recenzija u budućnosti. 


4. O Syoss Heat Protect sam već pisala, ostavljam vam link ovdje.


5. Baš pokušavam da se sjetim kad sam počela da koristim ovaj šampon. Znate kad niko u kući ne može bez njega. Uvijek sam bila mišljenja da ne vrijedi trošiti puno para na šampone. Bolje uložiti u neki bolji regenerator ili masku. Ali ljudi moji kakav miris ovo čudo ostavlja to se ne može riječima opisati.


6. Kad mi je potrebno da sa nečim učvrstim frizuru, a većinom izbjegavam te proizvode. Mislim na lakove, gelove itd.  Kupila sam sasvim rendom Taft eto neka ga. Više sa njim šprica četkicu za obrve.


7. Mislim da ko nije probao Ultra Doux proizvode da se pravo pokajao. Kod mene trenutno pri isteku ovaj sa ružom i lavandom. Sviđa mi se kod njihovih proizvoda što imaju jak miris koji se osjeti i kroz par dana.


8. Kao što je slučaj sa Taft lakom tako i Taft vosak. Njega sam kupila da imam ako zatreba, što je i rijetko. Koristim ga kad vežem kosu da ukrotim kratke dlačice. Nije loš proizvod.


Toliko od mene za danas? Šta vi koristite za kosu?

                                                by Dragana

No comments:

Post a Comment