Thursday, June 11, 2015

Gliss hair repair milion gloss

Vjerovatno ste do sad pročitale dosta recenzija o ovom regeneratoru u spreju. I ja sam htjela da podjelim svoje utiske o njemu. Opet nismo sve iste i ne odgovaraju nam svima isti proizvodi. Tako da je ovo neko moje mišljenje.

Kupila sam ovaj regenerator zbog dvije stvari. Prva i najbitnija stvar je ta što se ne ispira, samim tim mi štedi vrijeme provedeno u kupatilu.  Samo operem kosu šamponom, potom ga naprskam i gotova stvar. Imala sam crni i žuti i onaj narandžasti prije i baš sam ga koristila u ovom periodu proljeće-ljeto, kad mi se uvijek negdje žuri  i nemamo vremena za sve džidža-midže.


Druga stvar koja privuče većinu djevojaka,  a što da ja budem izuzetak je pakovanje. Tirkizno zelena bočica sa šljokicama, kao da su ga pravili za ljeto. Svaka čast! Al dosta o estetici vrijeme je da pređem na ono zbog čega se posjetili ovo moje škrabanje.
Šta kaže proizvođač?
Milion Gloss Ecpress-Repair regenerator za beživotnu kosu. Pruža trenutno lakše raščešljavanje i milion dugotrajnih blistavih odsjaja.

Miris je odličan. Svjež ljetnji. Inače mi svi njihovi proizvodi imaju odličan miris. Al to dok špricate osjetite. Primjetila sam da kad osušim kosu on se gubi, a pogotovo poslije tretiranja peglom. To sam konkretno primjetila kod ovog regeneratora, dok kod druga tri nisam. Tako da sam baš razočarana što se tiče tog dijela.  
Druga stvar radi, ono za šta je namjenjen, lakše raščešljava, omekšava kosu i čini je sjajnom. Primjetila sam da se više sjaji dio kose koji je tretiran farbom (čitaj izrastak, čitaj ombre, čitaj ofarbaću cijelu dužinu) što je normalno.



Ja imam suvu kosu i nije nešto sklona pretjeranom mašćenju. Tako da sam prskala cijelom dušinom čak i korijen (jer tako inače stavljam i regeneratom ili masku) i nije mi umastio kosu što je super.
Tako da ga ja preporučujem svima. Samo opet kažem šteta mirisa..volim kad mi kosa ljepo miriše i šteta što nije ostao.

cijena je dosta povoljna ako naletite na neko sniženje kao ja i platite ga oko 8 KM (ne sjećam se više). On dolazi u 200ml.

P.S Ko ima TC Bingo u svom gradu neka potraži ove regeneratore, sniženi su na 6,25 KM (ako sam ubola ove pfeninge..koje inače nikad ne pamtim, samo marke).

                                              by Dragana

No comments:

Post a Comment