Wednesday, June 10, 2015

Bitno da se obrazi rumene...


Drage moje,
Danas bih malo da spomenem „tehnički“ dio šminkanja. Uglavnom mnogi, a s njima i ja rade recenzije kozmetičkih proizvoda i make up proizvoda a malo gdje da sam uspjela da pročitam nešto o „instrumentima“ pomoću kojih nanosimo iste. Doduše, tj. da ne griješim dušu tu i tamo se provuče koja rečenica o kvaliteti i funkcionalnosti tih „instrumenata“. Evo ja sam danas posvetila cijeli jedan post jednoj četkici bez koje danas ne mogu. U pitanju je četkica za nanošenje rumenila iz AVON-a.
Hm, odakle da počnem....



S obzirom da uglavnom počinjem od pakovanja i izgleda proizvoda tako ću i danas, čisto sebi da olakšam. Četkica je dužine oko 16cm, s tm da dužina dlake varira od 2,50cm do 4cm. Znači sam vrh četkice je nakoso što omogućava besprekorno i lagano nanošenje rumenila na lice. Ima crnu dršku a dlaka je bijela i na vrhovima tamnije boje.
Neki bi rekli da se tu nema šta još puno dodati. Opisati četkicu i gotova stvar. E pa ima. Bog mi je svjedok koliko sam se znala mučiti sa nanošenjem rumenila prije nego sam kupila ovo čudo. S obzirom da mi je lice okruglo i da mi je zato potrebno malo više i bolje (pravilnije) naglasiti obraze, nego što je to slučaj kod drugih oblika lica, prije nego što sam počela koristiti ovu četkicu bilo mi je potrebno ne samo više vremena nego i više rumenila (uzaludno bačenog). Tamo neko pametniji od mene je lijepo dizajnirao finu četkicu kako bi me skratio muka. A ja sam je otkrila kada sam listala AVON-ov katalog nekad prije 8.-og Marta i to u cilju da napokon naručim od prijateljice nešto jer me „ganja“ da nešto naručim od kako je počela raditi katalošku prodaju.




 S obzirom da sam tad imala većinom sve što mi treba od kozmetike odlučim se za ovu četkicu, jer realno toga nikada dosta. Nakon nekoliko dana, ona je napokon stigla u moje ruke i naše druženje je moglo da počne. Taj dan se nisam ponašala kao i inače, tj kao luđakinja kad kupim nešto novo: „leti“ u kupatilo, skidaj šminku pa je opet stavljaj. (Stvarno to radim kad kupim nešto). To se ušminkano zove „Što prije isprobati“ kao da sutra ne postoji.  Zato sam se sutradan pozitivno iznenadila. Rumenilo se stavlja s nevjerovatnom lakoćom. Ponekad se osjećam kao slikar. U jednom potezu i gotovo nanošenje. Savršenstvo nema cijenu.



Na slikama mozete vidjeti Avon Glow kuglice za bronzani ten za koji recenziju možete pogledati ovdje.
Cure moje, djevojke, žene...toplo preporučujem ovaj proizvod. Vjerujte mi da ga vrijedi imati u svom neseseru.

Mahanje i poljubci do sledećeg čitanja. 


                                          by Tina

No comments:

Post a Comment