Thursday, July 23, 2015

Balea mlijeko za tijelo vs. Dove losion za tijelo

Drage moje dame,

ovih dana se baš „pokuvašmo“ na ovih 40-ak stepeni. Znači jako mnogo kupanja i tuširanja. A nakon tuširanja je neizbježno malo i hidratizirati kožu. Ovaj post sam nazvala Balea mlijeko za tijelo vs. Dove losion za tijelo iz razloga što sam uvijek na klackalici koji od njih staviti nakon tuširanja.


Možda je to tako iz razloga što sam stvarno zadovoljna sa oba. Jedino što mi nekad, ne znam ni sama zašto, više odgovara losion a nekada više mlijeko za tijelo.
Nego idemo po redu...

1 .  Balea mlijeko za tijelo – ovo mlijeko koristim gotovo svakodnevno. Može se pronaći u dm-u za 4,50KM. Dolazi u pakovanju od 500ml i jako dugo traje. Znači isplativa investicija. Ja ga kupujem već dugo i apsolutno samzadovoljna s njim. Naime, jako, jako mirisom i teksturom podsjeća na NIVEA mlijeko za tijelo koje košta duplo skuplje. Nanosim ga na cijelo tijelo. Jako je gust pa se malo sporije razmazuje po tijelu. Relativno brzo ga koža upija ali to zavisi od količine koju nanosite naravno. S obzirom da sam se ovih dana mnogo izlagala suncu bio mi je spas za pocrvenjelu kožu. Apsolutno ga preporučujem. Jeftin i kvalitetan. Sve što koži treba da bi bila hidratantna,mirisna i meka nakon izlaganja na suncu.


2  .Dove losion za tijelo – evo dok ovo pišem razmišljam nešto. Ja sam oduvijek bila veći fan mlijeka za tijelo a ne losiona. Možda je ovo i jedini losion koji mi se i svidio. Recenziju sam već pisala pa ako vas zanima nešto više ovom proizvodu možete to pronaći ovdje.


Šta se vama više sviđa? Koje vi proizvode koristite za njegu tijela. 


Pišite, komentarišite...
Ljubim vas!
PS: Uživajte u suncu ali samo oprezno!


                                             by Tina


2 comments:

  1. Volim Dove, ali nisam isprobala niti ejdan njihov losion, nekako me ne privlače. Obožavam gel za tuširanje s tim mirisom, divan je. Meni gotovo svaki losion odgovara, samo pazim da je sastav barem pristojan i da nije preskup :D Baleu uvijek imam u rezervi, svaki put drugi miris kupim i svi mi odgovaraju :)

    ReplyDelete
  2. Baleini proizvodi su savrsena kombinacija kvalitete i cijene. :)

    ReplyDelete