Tuesday, July 21, 2015

Ah to tuširanje!

Drage moje,

nisam vam dugo pisala ali imam dobar izgovor. Svi se borimo s ovim vrućinama I tražimo spas u odlasku na kupanje na bazenu, jezeru, moru  ili rijeku. Ja sam i između ostalog imala i seminar u Italiji pa sam uspjela uletiti u neke njihove markete, te kupiti neki proizvod.

Nego, današnji post sam posvetila tuširanju, odnosno proizvodima za tuširanje. U nastavku ćete moći vidjeti i pročitati koje gelove i kupke koristim.

1 .Prvi i najomiljeniji proizvod koji koristim kada se kupam je sigurno Balea kupka od eukaliptusa. Recenziju očekujte uskoro jer ovaj proizvod definitivno vrijedi priče.


2  .Dove krema za tuširanje  – kupila sam je kad sam bila u Italiji. Koštala je 1,20. Inače su Dove-ovi proizvodi dosta jeftiniji tamo pa sam iskoristila priliku.  Dolazi u pakovanju od 200ml. I pravi je užitak za kožu pri tuširanju. Blažeg je i osvježavajućeg mirisa. Svakako preporučujem da potražite na policama u vašim drogerijama.


3  .Oriflame Discover Hawaii Body crub gel za tuširanje – kao što i stoji u nazivu proizvoda ovaj gel ima u sebi granule kojima možete da odradite piling i tuširanje u jednom. Dobila sam ga na poklon pa nisam sigurna za cijenu. Osvježavajućeg je mirisa, što nam je u ovim toplim danima i potrebno. Svakako preporučujem.


4  . Nivea mlijeko i gel u jednom – ovaj proizvod sam isto kupila kad sam bila u Italiji. Koštao je oko 2. Već neko vrijeme ga mjerkam kod nas na policama ali mi se učinio poskup jer je ovde oko 8KM. Svidio mi se. Kada se tuširam prvo koristim neki od navedenih gelova, zatim nanesem ovaj i onda isperem. Nešto kao final touch za meku i mirisnu kožu.


5 .Oriflame bubble bath – ovaj proizvod koristim za kupanje i relaksaciju. Napunim kadu vodom i dospem malo ove kupke i prepustim se uživanju.





A koje proizvode vi koristite u ovim vrelim danima? Nadam se da ćete probati gore navedene. Ja sam zadovoljna s njima. Uživajte!  



                                        by Tina

No comments:

Post a Comment