Friday, July 17, 2015

EMPTIES #1

Drage naše,

ovo nam je zajednički post. Kao što vidite po naslovu, pišemo danas o potrošenim proizvodima. Skupile smo svaka šta je prazno ostalo po kući i evo ga. Pa da krenemo redom. 


1. Garnier Ultra Doux. Ovaj moj je bio sa mirisom lavande i ruže. Pisala sam o njemu ovdje.
2. Palmolive šampon, o njemu na istom linku gore. Ponovo ću ga kupiti, tj. kupila sam već.
3. Becollino kupka za bebe. Koliko ovdje proizvoda dođe, mislila sam da je nikad neću potrošiti. Koristila sam je za tuširanje, za pranje četkica i spužvica za šminku. Odličan proizvod.


4. Nivea Creme. Potrošili smo, mislim na sebe i na familiju. Svi se lickamo. Kupila ponovo naravno.
5. Nivea Soft. Mislim da ste sve čitale moje hvaljenje ove kreme. Kupujem je ponovo.
6. Afrodita, ovdje link. Kupila sam sad faktor 30. Miris je fantastičan.


7. Deborah BB cream. Ovu BB cremu sam kupila najviše iz razloga što je bila na akciji i uz nju sam dobila na poklon CC kremu 8 in 1. Iako kupljena iz tih razloga apsolutno me oduševila. Lagana je za ove vruće dane a s obzirom da sam je potrošila IT'S SHOPING TIME :)
8. Max Factor Wild Mega Volume maskara. Sam naziv sve kaže. Odlična je. Čak mislim da je ovo najbolja maskara od ovog brenda. Preporuke!
9. Nivea tonirana krema. Evo ga link pisala sam naravno o njoj. 
10. Essence Stay All Day Odličan puder. Jako dugo ga koristim. Apsolutno zadovoljna. 
11. Miss Sporty. Ovaj korektor sam kupila najviše iz razloga što je bio baš baš jeftin. Mogu reći da je dobar ali nije me nešto posebno oduševio. Pomalo je težak pa ga preporučujem da ga koristite zimi.


12. Deborah CC Cream Hm...Ovu CC kremu sam dobila kao poklon uz kupovinu Deborah BB cream. Apsolutno nezadovoljna. Proizvod nije potrošen ali ga tretiram kao takvog. Uopšte ga ne koristim. Još mi nije jasno za šta služi. Možda vi imate neku ideju? :)


13. Roger Gallet... Ovaj mini gel za tuširanje sam dobila na poklon. Nisam zadovoljna ni mirisom ni namjenom ako me razumijete. Jedino je zgodan za ponjeti na kratko putovanje da se nađe za ne daj Bože.
14. Balea Pitaya Deo Roll-on. Ovaj roll-on sam dobila na poklon. Miris je divan. Slabiji je što se tiče zaštite, ali vrijedi zbog mirisa.
15. Tesori d Oriente. Nadam se da se sjećate posta, pominjala sam ovaj dezodorans. Eto pročitajte ovdje


16. Avon Advance Tehniques...Odlićne kapi za kosu. Avon-ov proizvod koji se nanosi na mokru kosu i ne ispira. Ja ga nanosim samo na vrhove kose što joj daje izuzetno lijep miris nakon sušenja, te daje kosi mekoću. Toplo preporučujem. 


17.Essence lak za nokte sa mirisom kokosa i papaje. Odličan imate preporuke.
18. Tu su i lakovi koje sam potrošila. Imala sam ova dva od Essence-a, prvi su tirkizne šljokice. Drugi je za izbjeljivanje. Odlična oba. Tu su i neki Golden Rose, koji su ostarili pa su za bacanje. Zatim Eveline i Oriflame Top and Base Coat, koji je odličan.


Eto, za prvi Empties nije loše! Da li ste vi probale nešto od ovih proizvoda? 



                                          by Tina i Dragana








No comments:

Post a Comment