Tuesday, May 19, 2015

TOP 5 NIVEA



Drage moje , u razmišljanju šta da napišem u sledećem postu, sjetila sam se svoje omiljene marke za njegu kože. Riječ je naravno o Nivea proizvodima. Da nebi dužili i pisali memoare ovdje samo ću  5 proizvoda predstaviti, jer ako krenem sve koje volim i koristim, ne bi nas bilo nigdje. :D



1. NIVEA SOFT. Ne znam da li šta ima o ovoj kremi što ne znate. Hidratantna, lagana, ukratko savršena. Jedna od onih stvari koje odavno i uvijek kupujem. Volim je, jer je univezalna tj. lice, tijelo, ruke.

2. Opet krema. NIVEA CLASIC. Za nju nema objašnjenja niti joj treba reklama. Najviše volim onaj njen prepoznatljivi miris. Imala sam čak i gel za tuširanje sa tim specijalnim Nivea mirisom, i samo ću reći divota!

3. NIVEA PURE EFFECT BB CREAM. Opet krema. Ali šta ću kad volim da se lickam i mackam. Koristim je kao prajmer jer odlično popunjava pore i ujednačava ten. A ponekad i solo kad mi treba laganiji make-up.


4. NIVEA CREME COCONUT CREAM SHOWER. Savršen je. Prije sam izbjegavala proizvode za tuširanje, sa kokosom, jer su mi mirisi preintenzivni za moj ukus. Dok je sa Niveom drugačije. Intenzitet mirisa je taman. Ja oduševljena!


5. NIVEA ANTI-TRANSPIRANT DRY COMFORT 48 H. Ovaj ili bilo koji drugi dezodorans od Nivea.

Nadam se da ste uživali. Koji se vama proizvodi od Nivea sviđaju i koje uvijek ponovo kupujete? 

                                                     by Dragana

2 comments: