Tuesday, July 7, 2015

Mackalice za sunčanje-Moja preporuka

Stiglo nam je vrijeme godišnjih odmora. Pored garderobe knjiga i kozmetike za svaki dan trebamo misliti i o zaštiti naše kože lica i tijela. Danas malo o kremama i mlijeku za sunčanje. A ako niste sigurni koje štivo da ponesete na plažu tu su Trenuci opuštanja pa zavirite  i nađite idealno za vas. 
Što se tiče moje kože, ja uvijek kupujem proizvode sa najvećim faktorom zaštite. Jako sam svijetla i mackam se prilikom svakog izalaska iz vode. Baš se bojim crvene boje na koži pa nastojim da se to ne dogodi. U nastavku o proizvodima koje koristim i o proizvodima koje sam prije koristila.



1. Ništa bez Nivea. Tako da sam koristila Nivea Sun moisturising sun lotion spf 50+. Naravno na ambalaži piše da pruža zaštitu protiv UVA i UVB zračenja. Na kraju teksta ostaviću vam neke podatke što se tiče ova dva tipa zračenja. Da se vratim na ovaj proizvod. Ja sam oduševljena stepenom zaštite. Prošle godine sam ga mazala i nisam izorila po tijelu. Stvarno dobar proizvod. Preporučujem svima koji su svjetlije puti. Piše da je vodootporan, ali nisam htjela da rizikujem, ja sam ga mazala pri svakom izlasku iz vode. 



2. Kad malo pocrnim  i kad se koža navikne na temperature vani onda smanjim malo faktor. Obično na 30. Pošto sam tu bočicu bacila tu je ovaj Afrodita Sun Care sa spf 20. Ali ima i verzija sa spf 30. I on štiti protiv UVA i UVB zračenja.



3. I na kraju još jedna mackalica. Ovaj put je to Oriflame Sun Zone sa spf 30. Dobra stvar je da je i on vodootporan i da je namjenjen za kožu lica i tijela. Tako  da imate dva proizvoda u jednom. Dermatološki je testiran tako da ga ja toplo preporučujem. 





Malo o Ultraljubičastom zračenju.

Naravno nisam ovo u nastavku pisala iz glave. To su neke opšte informacije o zračenju. 
Ultraljubičasto zračenje se dijeli na UVA, UVB i UVC. Ono što je bitno napomenuti da UVC ne prodiru na svu sreću do površine Zemlje jer se apsorbuju u ozonskom sloju atmosfere. 

UVB- Izaziva akutno oštećenje kože koje dovodi do degeneracije kože, starenja ali i raka kože. Ono je najjače ljeti u podne. Ovo zračenje napada vanjski sloj kože i izaziva trenutna oštećenja poput crvenila.

UVA- Stvara spontanu i neposrednu pigmentaciju kože povećanjem proizvodnje melanina i dublje prodire u kožu te joj više šteti i samim tim posljedice su vidljive kako vrijeme prolazi.

Hvala Google-u. Nadam se da vam se dopao današnji post. Preporučujem vam ove proizvode jer su i meni odgovarali. Da mi lijepo pocrnite do sledećeg pisanja ljubim vas!

                                                  by Dragana

2 comments:

  1. Ovo ljeto nijedno sunčanje mi ne prolazi bez zaštitne kreme! Uvijek sam si mislila: Ma dobro je, neću pocrveniti, samo drugi dobivaju rak kože zbog Sunca itd... A sada ne znam di mi je pamet tada bila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, najčešće smo nemarni prema sebi! :D Sad samo polako na Sunce i mazanje.

      Delete