Tuesday, June 9, 2015

Najpopularnije lickalice u Maju! :D

Evo završio nam se i maj. Bilo je više sunčanih dana nego kiše, nadam se da će tako biti i u junu.  Što se tiče stvari koje sam ja koristila u ovom mjesecu, tu su neke provjerene stvari, a ima i nekih noviteta. Pa da počnemo...

1. Prva stvar su Pampers maramice. To su dječije senitive maramice. Kupila sam ih zbog jedne stvari, a to je da kupovinom jednog paketa maramica, obezbjeđuje se jedna vakcina za djecu i to naravno preko Unicef-a. Nisu ni bile skupe, jedno pakovanje sadrži 50 maramica i koštale su 1,50 KM.  Kupljene u supermarketu. Tako da ako naletite na njih obavezno kupite, nadam se da će novac otici u prave ruke.


2.Nivea Coconut cream shower. Već sam radila post o ovom proizvodu. Znate već da sam oduševljena. Ukoliko niste čitali post o ovome obavezno to uradite ovdje.

3. Syoss Heat-Protect Styling-Spray. Znači ovo je Termo-toplinski štit-zaštita topline do 220 stepeni. Nisam nešto prije vjerovala u ove proizvode, jer nisam mislila da mogu izmisliti nešto da ti sad štiti kosu od peglanja sušenja. Ejs...  Imam ga stvarno dugo, kupim tako stvari i to stoji. Rekoh da pokušam u Maju sa ovim. Ali ono što sam primjetila, koristeći ovaj mjesec je da prilikom peglanja tj. prolaženjem peglom kroz kosu, ona ne pari..nema nikakvog dima..pa onda kontam da radi svoj posao, ili je u pitanju neka kamuflaža.

4. Gliss Hair Repair, Million Gloss.  Uglavnom veliki favorit. Ove sedmice ide recenzija pa obavezno pročitajte.


5. Bioten krema za ruke sa medom i uljem makadamie. Čitala sam dosta recenzija o ovoj marki, ali nigdje nisam mogla naći ništa od njih. Ovu kremu sam našla u supermarketu, bila je ova i još jedna..(nisam sad sigurna sa čim je ta druga). Fina krema dosta intenzivna, mažem je naveče kad krenem spavati. Kažu 100% prirodna, sa 0 parabena, parafina i boje. Uglavnom jako sam zadovoljna.


6. Tesori d Oriente Orchidea della Cina.  Uf, upravo ga mirišem, vratio me 2 godine unazad. Ovaj dezodorans je prefekcija... (sad u glavi se i dalje vraćam). Inače me mirisi podsjećaju na neke događaje, ljude. Ja nemam riječi, ostala sam bez teksta, probate i stvarajte svoje uspomene.

7. Garnier micelarna voda. Koristim je evo već treći mjesec i stvarno radi ono što piše. Skida šminku. Pošto je moja koža osjetljiva, ona  mi godi, nemam nikakvih iritacija.  Preporučujem je svima.

8. UNI care Vazelin. Ovo čudo sam kupila sasvim slučajno. Iza na deklaraciji je pisalo kozmetičke blaznice..meni slatko..pakovanje, a naprijed nisam ni čitala iskreno. Ali eto družimo se već drugi mjesec, i mažem ga svako veče, a i po danu kad se sjetim. Ja ga koristim u mnoge svrhe:  mažem usne, laktove, zanoktice, pete. Ima neki prijatan miris. Imam onaj Balein vazelin, pošto on nema mirisa ovaj mi je draži.


9. Oriflame kožmetička spužvica. Znači ishvalila sam je u recenziji.. pročitajte ovdje.

10.  Maybelline Baby Lips, moj je u boji Pink Punch. Ma ne znam šta mi je draže kod njega, da li miris, ili boja koju ostavlja na usnama. Uvijek sam volila labela koja boje usne, nekako mi to 2 u 1. Njega a i boja. Radije i kupujem takva labela prije nego ruževe.

11.Catrice All Matt tekući puder.  Moj je u boji 010 Light Beige.  Volim kad kompanije misle malo i na nas sa svjetlijom kožom. Ovaj mjesec sam ga baš koristila. Ima srednju pokrivenost i lagan je na licu.  Što je najbitnije dugo traje, tako da ne moram da brinem i da ga popravljam. Baš sam ga dobro testirala jedno veče, naime bio je otvor nekog kluba u mom gradu. Naravno ventilacija nije urađena kako treba, bukvalno sam se znojila kad trepnem.  Došla kući, on na licu, preživio i to. E tad me je kupio. A još ima moja nijansa. Koštao je 13,55 KM.



12.Catrice  Eyebrow stylist olovka za oči. Moja omiljena olovka, pa koristim je oduvjek. Probala sam Eccensovu, nisam nešto zadovoljna.  Tako da ostaje ova. Mislim da ću je zauvjek koristiti. Naravno ako je ne izbace iz prodaje. Nadam se da neće, jer sam i sestru navukla na nju. A onda problemi. Moja je u nijansi 020. Koštala je 5,15 KM. Ako uhvatite sniženje neko kao što ja nisam, bude oko 3, 50 KM.

Da li ste probali šta od ovih proizvoda, kakvi su vaši utisci?


                                                                                                          By Dragana

4 comments:

  1. Garnier miceralna je jedina miceralna koja mi je odgovarala. Zaljudjena sam Baby Lips labelima i želim da ih imam sve do jednog u svojoj kolekciji. Syoss sam koristila, ali sam bacila jer mi je rečeno da je prepuno alkohola, tako da je završio u kanti da mi ne bi dodatno isušio kosu. Obožavam Nivea kupke omiljena mi je sa pomorandžom. Koristila sam Gliss masku iz iste te tirkizne kolekcije i nije bila loša moram da priznam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala na ovolikommm komentaru. Baš si divna! :D Za Syoss ni ja nisam sigurna da li radi ili ne ili je sve velika kamuflaža, a opet puna alkohola. Uglavnom kosa mi je baš izdržljiva...tako da se nadam da je neće isušiti ako je zaista pun alkohola. :D

      Delete
  2. Odličan vam je post baš mi se sviđa. A slike su fantastične, samo naprijed. Hmm... Ja sam prije nekog vremena probala taj Syos sprej i nisam bila baš zadovoljna, jer kad bih ga nanijela i poslije prešla peglom pario je, tako da sam odustala od njega. Ali zato koristim Oriflame spužvicu i odlična je, slažem se, sve pohvale. Međutim još mi je bolji njihov novi kist za nanošenje tečnog pudera. Eto toliko od mene.... :)

    ReplyDelete
  3. Hvala na komentaru. :-D Moracu i ja da probam taj kist.

    ReplyDelete