Monday, June 8, 2015

I am Mačka, and I know it... GOLDEN ROSE

Drage moje,

kako ste mi danas. Ja nešto nisam u elementu. Sreća pa mi je ovaj blogić mali bijeg od stvarnosti. Mali ženski kutak u kojem odmaram od svakodnevnih obaveza.

Nego, pomalo sam negativno počela. I to baš u postu u kojem želim da nahvalim svoj najbolji proizvod iz nesesera za šminku. Baš sam grozna. Ali to nije razlog da ne pročitate nešto o proizvodu koji me dugo dugo godina nije iznevjerio. I kojeg nikada neću prestati kupovati. Svi mi imamo takve proizvode a moj je svakako Golden Rose tuš za oči. Vjerujte nema tog tuša za oči, ne znam kakve da je marke s kojim bih zamjenila ovaj tuš. I ako jednog dana neki mangupi odluče da ga povuku iz prodaje (ppp...ne daj Bože)spremna sam da pošaljem bezbroj mejlova, poziva i slično, da mi ga vrate na police. Bilo bi to nešto poput borbe za prava šminkerica. Heheh... danas sam baš raspoložena za fajt.


Nego, za one koji ne znaju, a vjerujem da mnogi znaju, u pitanju je crni tuš koji se nanosi pomoću četkice. Nekim djevojkama se možda ne dopada jer im je nezgodno nanositi tuš pomoću četkice, ali vjerujte nakon par puta nanošenja i vježbe brzo ćete savladati tehniku nanošenja. Ja ga volim upravo radi te felksibilnosti pri nanošenju. Moguće je nacrtati najtanju moguću liniju ali i onu najdeblju. Pri tome na očnom kapku ostaje linija boje crnog uglja. Jako postojane teksture. Ne razmazuje se a skida se bez problema. Savršenstvo kojem žene teže. Možete ga naći u Golden Rose prodavnicama po izuzetno pristupačnoj cijeni od 3.00 KM. Nevjerovatno. A traje u vremenskom periodu zvanom „ne mogu se sjetiti kad sam ga kupila“.

 Znači jako sporo se troši. Za one koji su pomalo skeptični prema ovoj marki želim da kažem da je u pitanju izuztno kvalitetna marka i to što nije izložena u drogerijama poput cm-a ili dm-a i slično ili što je izuzetno jeftina ne mora da znači da je kvaliteta proizvoda upitna. Evo npr. njihovi lakovi su jeftini ali se ne mogu u kvaliteti porediti sa Catice-ovim. Ali o tome nekim drugim postom....



Mahanjeee....


                                          by Tina

No comments:

Post a Comment