Thursday, June 18, 2015

Dove Purely Pampering losion za tijelo



Drage moje damice,

evo malo da uvedem promjenu. Znate da inače pišem recenzije u vezi šminke, koja mi je i dalje moja jedina i najveća ljubav. Ne bih je ni iznevjerila da nisam ovoliko oduševljena jednim divnim preparatom.

Naime, riječ je o losionu za tijelo Dove Purely Pampering s mirisom pistacije i magnolije. Inače, ovaj losion sam dobila za rođendan od prijateljice, kojoj ovim putem šaljem kiss kiss. Došao je u kompletu zajedno sa gelom za tuširanje i dezodoransom u predivnom bijelom neseseru koji sada koristim za kozmetiku kada idem na putovanje. Nego, sigurno se pitate zašto pišem samo o losionu kada je uz njega stiglo još dobrih proizvoda. Zato što sam jako izbirljiva kada je riječ o losionima, što nije slučaj sa gelom za tuširanje ili dezodoransom. Stoga možete zamisliti koliko sam zadovoljna s ovim proizvodom kada o njemu pišem. 





Losion dolazi u pakovanju od 250ml sa rokom upotrebe od 12 mjeseci od dana otvaranja. Savjetujem da poštujete ovaj rok kako biste izbjegli nepotrebno izlaganje iritacijama kože i slično. Ja vjerujem da smo svi bar jednom u životu bacili kreme, mlijeka za tijelo i slično zbog roka. Mislim da mi se to neće dessiti s ovim losionom. Otvorila sam ga prije neka 2 mjeseca i svakodnevno ga koristim. Vjerujem da mi do isteka roka neće puno ostati.

Obično ga koristim nakon tuširanja. Trudim se da ga koristim nakon tuširanja sa Dove gelom iz iste kolekcije kako bih upotpunila svoj ritual. Nakon toga još stavim i dezodorans i mogu biti sigurna da se ljudi u mom okruženju nalaze u mirisnom raju. 



Znači, stavljam ga nakon tuširanja na posušenu kožu. Doziram zavisno od trenutka i raspoloženja. Ako znam da ću se zadržati negdje malo duže na suncu stavim malo više ako ne onda manje. Svakako idem po osjećaju. Nanosim ga na ruke, trbuh i noge. Ono što sam primjetila i što me oduševljava je činjenica da se miris pistacije i magnolije zadržava duže nego kod drugih losiona, čak i drugih Dove losiona. Nisam sigurna zbog čega je to tako. Doduše pri nanošenju možete osjetiti malo jači miris koji se nakon par minuta ublaži. I moguće je da zbog toga odustanete od kupovine ovog proizvoda. Ja vam jedino mogu reći da je koža u toku dana mekana i mirišljiva najmanje 8h od trenutka nanošenja.

Eto ja sam sasvim slučajno otkrila svoj omiljeni losion kada sam ga dobila na poklon. Kada istrošim ovaj svakako ću se ponoviti za isti. Probajte, možda se i vi oduševite....

                                      By Tina


No comments:

Post a Comment