Friday, June 19, 2015

DA SE PREDSTAVIM...



Ćao. Znamo se? O da. Znamo se jako dobro. Gledaš me stalno. Voliš me jer sam bahat,prljav,vulgaran, voliš me jer iz mene isijava perverzija i seks. Pogađaš? Drago mi je, Reality Show.

Nemoj mi sad te priče kako si poštena. Sve što vidiš u meni ti bi htjela ali se ne usuđuješ jer te strah od okoline. Znam da si maloljetna ali to nije problem. Imao sam ja i mlađe od tebe. 

Pokušaj. Naučiću te.

Obuci te haltere i pojavi se. Stže ti piće? Rekoh ti da neće biti loše. Ajde malo zavrckaj, zašto i k'o drvena Marija­? Baš te briga što te gleda onaj starac jer tako i treba da bude. Treba da uživaš, mlada si i lijepa, imaš dobro tijelo. Evo ga, još jedna tura. Opa pa tu je i neka ceduljica. Uspjela si, bravo! To se traži. Eksiraj to i otkači se što više. Idi popravi šminku i pogledaj tu ceduljicu, upiši taj broj i javi se. Šta te košta? Opet se bojiš? Ne treba da brineš, biće ti fino a usput ćeš sigurno biti na dobitku.

Uspjela si. Nije ti se svidjelo? Pogledaj taj novi telefon i biće ti bolje. Zamisli samo šta bi još mogla da izvučeš od tog čike. Zamisli samo tu ludu sreću da odabere baš tebe. Najljepša si. Uslikaj tu novu haljinu i okači na Instagram. Jesi? Sad pravac u klub! Opet! 

Traži još! Može ti se!

Bravo, čestitam. Odradila si sjajan posao. Sada si već napunila 18 godina i vrijeme je da uradiš nešto sa tim parama. Svakako nisi kući, nisi ni na onom jadnom fakultetu, ni u bijednoj menzi. Vrijeme je da potrošiš te pare na sebe. Uloži ih. Bićeš ljepša sa velikim grudima i još većim noktima. A mogla bi malo da dotjeraš i taj ten. Uf koja si mačka. Opet slikaj i odmah na Instagram, neka ona glupačica vidi da od fakulteta nema ništa.

Odlično. Postala si dio mene. Za tebe se pročulo, čak si i u onim novinama izašla u krilu onog pjevača. Sada si dio estrade. 

Roditelji? Pih, ionako te odavno briga za njih i njihov lajavi komšiluk. Bitno je da je tebi dobro i da vrhunski izgledaš. Bitno je da se dobro provodiš. Šta te briga što te gledaju kao inventar po klubovima. Takva se samo jednom rađa! I da znaš, ne mora da znači da si narkomanka ako si povukla par tih „lajni“. A sada tako nafilovana ponudi sebe onom tamo. Prodaj se još bolje, neka pršti! Neka pričaju kako si kurva, baš te briga, oni su ljubomorni na tvoj izgled i tvoj lagodni život. Ti si starleta a ne ono ime pogrdno kojim te nazivaju!

Ne znaš na koju kartu da igraš? Ponestaje ti ideja? Napravi skandal. Opet te slika onaj paparaco! Bravo, tako je. Prava poslušna djevojčica.

Položila si najvišom ocjenom. Prihvatam te. Dođi da ti pomognem. Sada si ti ta koju bojažljivo gledaju, sada su oni glupi i boje se. Ha,ha,ha kakva djeca. Smješni su. Ljubomorni su jer si ti postigla ono što sam od tebe tražio kada si me prvi put pogledal. O tebi priča pet država! Bravo. Samo bahato. Na pravom si putu. Ti si zvijezda! Ti si starleta!


P.S. Minut ćutanja za sve one koji prate i ponašaju se u skladu sa Reality Show-om.

P.S. Ovim tekstom ne vrijeđam nikoga, samo prikazujem svoje mišljenje o stvarima koje se dešavaju oko nas. Svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je slučajna.

                                                by Zaza

2 comments: