Monday, June 22, 2015

ILI ILI ? Maybelline New York ili NYX Stacked?!

Ćao, ćao,

evo jedan post o maskarama. Dugo sam razmišljala da li da uradim pojedinačan post o dvije maskare koje koristim naizmjenično ili da uradim upoređivanje. Na kraju sam se odlučila za ovu drugu opciju. U pitanju su maskare Maybelline New York i NYX Stacked.


Maybelline maskari sam vjerna već nekoliko godina. Trudim se da je kupujem na sniženju. Regularna cijena joj je 13,90 KM a akcijska varira od 8KM do 10KM. Često je na akciji. Ako nije na akciji u dm-u onda je u cm-u sigurno.


Maybelline sam “prevarila” prije nekih mjesec dana kada sam bila u Banja Luci I posjetila novootvorenu NYX-ovu trgovinu. Kako mi je moja mascara bila pri kraju, odlučila sam se da probam taj čuveni NYX. Dobro, htjela sam se I počastiti malo. Regularna cijena ove maskare NYX Stacked je 17KM. U nastavku o tome da li se isplati.


Trenutno koristim Maybelline the Colossal Go Extreme, Leather black. Odlična je. Ali stvarno. Kako izgleda moći ćete vidjeti na slici. Pakovanje je od 9.5ml, a rok trajanja 6 mjeseci.


Četkica je bogata dlačicama. Nanošenje je jednostavno. Ja prvo stavim jedan sloj, sačekam nekoliko minuta da se osuši I nakon toga stavljam I drugi sloj na gornje I donje trepavice. Inače imam duge trepavice ali s ovom maskarom ih još više produžim. Stvarno nzm kojim riječima da je pohvalim. Odgovaram mi u potpunosti. Jedina zamjerka je što se prilikom čišćenja lice jako zamrlja u predjelu očiju.  Možda je do moje tehnike čišćenja. Uglavnom, na čišćenje mi odlazi malo više vremena.
Uporedo s gore navedenom maskarom, koristim koristim I NYX-ovu maskaru. Kad kažem uporedo koristim, mislim na to da stavim neku od ovih mascara kad mi koja stigne pod ruku. U suštini nzm ni što sam se odlučila na post o poređenju. Obe maskare su mi ekstra. Izgled I ove maskare ćete moći vidjeti na slici. Pakovanje od 8ml s rokom trajanja od 6mjeseci.


U početku sam malo bila skeptična u vezi ove maskare. Naime, u početku mi je bila mnogo tečnija nego što sam željela da bude. Zato sam I odužila s postom jer sam željela da vidim da li će biti promjene što je više budem koristila. Inače sam skeptična prema novim proizvodima koji zauzmu mjesto u mojoj kozmetičkoj torbici. Nakon nekoliko korištenja primjetila sam da se tekstura maskare zgušnjava. Što mi je I odgovaralo zbog lakšeg I ljepšeg  nanošenja. Čektica je stvarno posebna. Gumena je što joj daje fleksibilnost pri nanošenju. Jedna strana je duža od druge. Ja dužu koristim za gornje trepavice a kraću stranu za donje. I ono što sam primjetila a što mi je jako bitno, poprilično se lako skida za razliku od Maybelline. Ne ostavlja trne tragove na licu, a oči se nakon pranja ne crvene kao s drugim maskarama. Sve u svemu, sviđaju mi se obe maskare.



Ne mogu se baš odlučiti koja mi je draža. Vjerovatno će novčanik povremeno odlučivati umjesto mene. U svakom slučaju, uživaću dok traje.

Uživajte I vi!

Mahanje do sledećeg posta!

                                              by Tina



2 comments:

  1. super da si našla dvije idealne maskare za sebe :D
    nisam niti jednu isprobala, ali me privlače :D
    trenutno koristim Maybellineovu Lash Sensationa.. a kad sam prvo vidjela onu NYX na tvojim slikama, mislila sam da se radi o sjajilu :D ima baš lijep dizajn pakovanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bio je dug put do pronalaska idealne maskare. Od kako sam se počela šminkati pa do danas izmjenila sam baš mnogo maskara, ali kada je izašla Meybelline nisam promjenila maskaru. I dosta cura je hvali. Samo me strah ako odluče izbaciti je iz prodaje, kao što obično rade sa super stvarčicama. Još žalim za jednim puderom iz Rimela :( :D

      Delete