Tuesday, June 23, 2015

Top 10 ispod 20 KM

Drage moje,

za danas sam vam spremila Top 10 proizvoda koje koštaju ispod 20 KM. Baš sad gledam, naslov bi trebao biti Top 10 ispod 10 KM..jer je samo jedan proizvod iznad 10 KM. 

Trudila sam se da to ne budu proizvodi iz Najpopularnijih Lickalica u Maju, ali ipak provukao se jedan proizvod (kad sam očarana). Pa da krenemo:

1. i 2. Oriflame spužvica za nanošenje tečnog pudera i Oriflame Blending Brush. Spužvica je bila 2,50 KM a četkica oko 7 KM. Za tu cijenu kvalitetom sam oduševljena. Radila sam recenziju za spužvicu, pa vam ostavljam link ovdje. A što se tiče četkice za blendiranje, o njoj će biti više riječi u nekim narednim postovima.


3. Essence olovke za usne. Moje su u nijansama 14 Femme fatale i 12 Wish me a rose. Cijena im je po 2,15 KM. I sve što imam reći da su odlične. Stavljam ih uz neki ruž, ali kad želim mat izgled na usnama, onda ih solo stavim. 


4.  Essence maskara- I love Extreme volume maskara.  Cijena joj je mislim 5,60 KM. Ova mi je najbolja od Essenca-a, barem što sam probala. Ima izuzetno veliku četkicu, što i volim kod maskare. 

5. Essence Silky Touch Blush, moj je u nijansi 60 Life is a Cherry. Cijena je 3, 50 KM. Bilo je na nekom popustu. Solidno rumenilo za taj novac, boja je savršena onako ljetna baš. Volim Essence praškaste proizvode.


6. Manhattan puder. O njemu sam također pisala recenziju, pa pogledajte moje utiske na ova dva linka. KLIK   KLIK


7. Golden Rose, Rich Color u broju 68. Kao i uvijek sjećanje me ne služi, ali mislim da je cijena 2.50 KM za ovaj lak. Mene je boja oduševila, prava ljetnja. Četkica je debela, te omogućava precizno nanošenje. Takođe pigmentacija je odlična, dobijete  boju sa jednim premazom.  Topla preporuka.


8. Nivea Aqua Effect cleansing mousse za normalnu i mještovitu kožu. Kad bi me pitali šta me je privuklo da potrošim oko 9 KM za ovo čudo, biće definitnivno miris. Imala sam tonik iz iste kolekcije te sam znala kakav je miris. Znate onaj Nivein na čisto. Obožavam ga i vjerovatno ću ga kupiti odmah čim potrošim ovu bočicu. Veoma dobro obavi posao. 


9. Becutan hidratantno milijeko za kožu bebe. Moja koža nije kao bebina ali stalno kupujem ovo mlijeko. Hidrira mi kožu i ne ostavlja masni trag, mogu se obući veoma brzo nakon tuširanja. Cijena mu je oko 4 KM.


10. Oriflame Feet up-overnight moisturising avocado i aloe vera. Jako dobra kremica za stopala. Kao što naziv kaže mažem je preko noći, ima preljep miris. Njena cijena je oko 5 KM.


Toliko od mene za ovaj put. Pošto ne pamtim cijene dobro, nikad nisam, razlika je u par feninga vjerovatno.  Nadam se da vam se sviđa moj odabir proizvoda ispod 20 KM. Do sledećeg pisanja cmok!

                                                                                                           by Dragana












4 comments:

  1. Essence olovke za usne su moje otkriće godine i moram ih imati sve. Tačka. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da! Hvala Essencu! Hvala tebi na komentaru! :D

      Delete
  2. Ja sam kupila tu cetkicu za blendiranje prosle godine, bila je 9,90, i mislila sam da ce biti ok, medjutim toliko dlacica mi ostavlja na licu, toliko spadaju dok se pere dok se nanosi, meni licno je katastrofa. Blush cetkicu za blendiranje sam kupila i ogromna je razlika, ne spadaju dlacice, a jeftinija je i meksa nekako od te iz oriflame.To je moje iskustvo s njom. Essence olovke sve kupujem u svim bojama i definitivno su mi najbolje :))
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod moje Oriflame četkice nije slučaj da spadaju dlake. Ok je za sad.

      Hvala na komentaru! :D

      Delete