Wednesday, June 24, 2015

Vrijeme je za promjene. Voćni šejkovi!

Stiglo je ljeto. Moje omiljeno godišnje doba. No, sa ljetom je stigla i grižnja savjesti zbog nakupljenih kilograma tokom zime. Ali dobro, sve se da riješiti uz malo volje, pomalo vježbanja i mnogo zdrave ishrane.
Upravo zato i posvećujem današnji post upravo toj zdravoj ishrani. S obzirom da sam tokom zime i više nego dovoljno vremena provela isprobavajući razne vrste slatkiša, kolača i torti, zrake sunca su mi bile kao alarm za buđenje. Vrijeme je da te slatkiše zamijenim nečim što bi mi donjelo isto toliko zadovoljstva pri konzumiranju a da je ipak zdravije od tog silnog šećera. Riješenje sam pronašla u voćnim šejkovima.



 S mojim omiljenim godišim dobom su stigle i omiljene mi voćkice. Od njih na prvom mjestu mi je lubenica, slijedi je dinja, jagoda, breskva, banana, ananas, maline i tako u nedogled. Jedino ne volim jabuke. Ne volim ih i gotovo.  Sad kad ovo pišem, nešto razmišljam. Ja stvarno obožavam voće ali ponekad zbog životne trke i nedostatka vremena (čitaj: izgovora) češće potežem za nezdravom hranom. Zbog čega je to tako, ko će ga znati. Važno je da sam odlučila da uvedem malo promjene u ishrani, manje zbog kilaže, više radi zdravlja.


Tako vam ja već nekoliko sedmica rano ujutru za doručak sprmim mali šejk. Mogu vam reći da me poprilično zasiti. Nakon njega sam mirna nekih 3-4h. Važno mi je takođe da ih konzumiram prije jutarnje kafe.  U nastavku možete pročitati recepte i način pripreme nekih od mojih omiljenih šejkova.

Banana šejk

Sastojci:
-          1 banana
-          5-6 jagoda
-          2dl nemasnog jogurta
-          1 kašikica meda
-          Po želji 1 kašikica cimeta


Način pripreme:
Sve sastojke dobro očistiti i staviti skupa u blender ili sjecka. Ukoliko koristite sjecka može se desiti da sastojci ne budu dobro smiksani i da ostanu mali komadići, ali to nije neki problem. Nakon dodavanja jogurta i meda i prilikom miješanja svih sastojaka sve se to fino stopi u jedan osvježavajući, slatki doručak.

Dinja šejk

Sastojci:
          - 2 veće kriške dinje
          - 2 breskve
          - 1 dl nemasnog jogurta
          - 1 kašika meda
          - 1 kašikica kakao-a
Način pripreme:
Dobro očistiti kriške dinje. Isjeckati je na manje komadiće radi lakšeg blendiranja ili sjeckanja. Skinuti kožicu i izvaditi sjeme iz breskvi. I njih isjeckati na kriške. Sve zajedno ubaciti u blender/sjecko. Nakon toga u dobijenu smjesu dodati jogurt, med i kakao i sve skupa pomiješati.
Za gore pomenute šejkove vam mogu garantovati da su odlični. A vi se nemojte ustručavati da probate sa još vrsta voća. U suštini baza vam je jogurt i med.


I zapamtite: sve što se ponovi 21 dan zaredom prelazi u naviku. Tako kažu stručnjaci. Oni valjda znaju. Tako da nemojte biti lijene kao i ja nekada. Odvojite par minuta ujutru za sebe i svoje zdravlje. I onako ćete prvih par minuta nakon ustajanja biti još uspavani pa će vam priprema ovih napitaka proći za tren oka.


Nadam se da ćete probati. Uživajte!

                                              by Tina


No comments:

Post a Comment