Monday, July 27, 2015

Čišćenje lica-moji proizvodi

Ćao, ćao,
Kako ste mi djevojke? Današnji post sam posvetila čišćenju lica i proizvodima koje koristim pri tome. U nastavku možete pročitati i pogledati o kojim proizvodima je riječ.


1 .    AVON mlijeko za skidanje šminke – ovaj proizvod koristim najčešće kada moram skinuti šminku nakon večernjeg izlaska. S obzirom da kada izlazim stavljam više šminke nego obično zaista mi dobro dođe. Nisam sigurna koliko stvarno košta ali mislim da je oko 7-8KM, mada se može naći i na akciji uz kupovinu još nekog proizvoda u katalogu. Ja sam ga dobila od sestre jer ga je kupila da bi joj stajao u kupatilu. Kako se rijetko šminka nije joj skoro ni trebao pa ga je prepustila meni. Svakako preporučujem.


2 .  Dove sapun – ono što redovno i svakodnevno koristim je ovaj sapun. Koristim ga za pranje lica naveče pri čišćenju lica. Ne isušuje mnogo lice. Ja imam normalnu kožu pa mi baš odgovara. Mogli ste primjetiti da imam jako mnogo Dove-ovih proizvoda. I sve je to s razlogom. Naime njihova kombinacija kvalitete i cijene mi savršeno odgovara.


3 . Oriflame četkica za čišćenje lica – ovu četkicu sam nedavno kupila. Bila je 3,90KM. Sviđa mi se. Koristim je pri čišćenju lica naveče u kombinaciji sa Dove sapunom već prethodno pomenutim. Da li ste je vi možda koristile?




4  . Loreal Acqua micellare – ovaj proizvod sam kupila isto kao i neke druge u Italiji prije nekoliko dana. Navela sam je na ovom spisku samo da se i sama obavežem na recenziju. Naime nisam je još isprobala. Kupila sam je najviše iz razloga što je bila jeftina, tj. 2.50. uskoro recenzija.


A šta vi koristite za čišćenje lica? Ja iako imam normalnu kožu i hvala Bogu ne puno problema s njom, opet sam poprilično izbirljiva što se tiče korištenja proizvoda za čišćenje lica.


Najviše volim koristiti prirodne maske i pilinge. Jedna od omiljenih pilinga za čišćenje lica mi je od sode bikarbone, a post o tome sam već ranije pisala pa ga možete pronaći ovdje.


Uživajte! Ljubac i mahanje do sledećeg posta. 

                                             by Tina

2 comments:

  1. Obozavam Dove sapune,uvijek se vratim ovom plavom jer mu obozavam miris.

    ReplyDelete
  2. I ja isto. Vec ga godinama koristim. Ne mogu vjerovati da je istina ono sto kazu u reklami :) heheh

    ReplyDelete