Tuesday, July 28, 2015

Blush 88E- Četkica za tekući puder

Drage moje, 

ulovila sam i ja svoju prvu Blush četkicu. Prije toga sam slušala, čitala razne recenzije. U stvari to su hvalospjevi ovih četkica.

Tako ja upadnem u Dea Cosmetics, u Banja Luci, koja drži NYX-ove proizvode, Cala četkice, Blush itd. da ne nabrajam sad. Toliko smo žurile kuma i ja da sam imala vremena da uzmem proizvod, platim ga i kući. Tako je i bilo. I evo moje prve Blush četkice.


Na prvu, tj. kad sam je u autu otvorila primjetila sam da je jako mekana, a dlačice gusto poredane. Nisam mogla dočekati da dodjem kući, da je operem i naravno koristim. 


Prilikom pranja se fino ponašala tj. i dalje se ponaša. Nije nijedna dlaka ispala.

I tako krenem da nanosim tekući puder. Zaista u par poteza sam nanjela puder, bez ikakvih problema.  Nisam primjetila nikakve linije tj. tragove četkice. Stvarno je dobra za tu svrhu.




Ali ne bih bila ja, da ja to ne isprobam i sa bronzerom, rumenilom, puderom u kamenu. Radi sve. Pogotovo je pogodno jer je koso sječena, pa lakše se nanosi i bronzer i rumenilo. Djevojke treba vam jedna četka za lice što se mene tiče. 




Cijena joj je 11.70 KM. Što mislim da je itekako povoljno za kvalitet koji pruža.

Svakako vam preporučujem ovu četkicu. A da li je neko probao, ako jeste kakva je vama?

                                             by Dragana

4 comments:

  1. Nisam je probala ali zelim probati nju i cini mi se da je broj 14 za blendanje senki. Jako su povoljne.. Odlican post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E hvala ti puno! :D Ovo je meni prva četkica od Blush-a, ako je suditi po ovoj imamo se čemu nadati. Baš ću da vidim tu za blendanje. :D

      Delete
  2. pozz, ja imam i za blendanje i tzv. bockalicu(četku za nanosenje tečnog pudera) od blush-a..preporucujem ih svima, odlične su, a imam namjeru i ovu 88b da kupim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha skupljam i ja polako svoje Blush četkice. :D

      Delete