Thursday, July 30, 2015

Le Petit Marseilais Body Butter

Drage moje,

vjerovatno je i vama vrućina se popela na glavu. Ali moramo je podnositi i prilagoditi se njoj. Idealno za to su kupanja, u bazenu rijeci i sl. Ja sam svaki dan išla i brćkala se, ali zato kad dođem kući imala sam veliki problem sa kožom. Problem je u suhoći moje kože, koja poprilično dolazi do izražaja nakon izlaganja suncu. 

Za te svrhe sam koristila Le Petit Marseiliais Body Butter, koji je savršen. Toliko savršen da je još ostalo malo pri dnu. Baš sam ga isforsirala. 



Evo šta kaže proizvođač: 

Le Pettit Marseiliais balzam za tijelo s karite maslacem, uljem slatkog badema i arganovim uljem. Otkrijte ljepotu mediteranskih 
žena. 



Za njegu vrlo suhe kože LPM kombinira korisna svojstva triju sastojaka s juga Francuske: Karite maslaca koji hidratizira i njeguje, arganovog ulja koje umiruje, te ulja slatkog badema koje kožu čini baršunasto mekom.



Zahvaljujući bogatoj, kremastoj teksturi, LPM hidratantni balzam za tijelo sa karite maslacem, uljem slatkog badem i arganovim uljem nakom nanošenja pruža jedinstveni osjećaj mekoće. Obavijena iznimno ugodnim mirisom, vaša koža će biti umirena, hidratizirana i njegovana.

Pošto sam ga mazala navečer, najviše volim onaj osjećaj koji mi daje kad ustanem. Budim se i osjećam miris.  Upije se u kožu ali osjećam da je koža hidrirana. Lako se razmazuje što je takođe bitno. Savršenstvo jedno. Kao da sam u nekom raju. Ovo Arganovo ulje je čudo, svaki bukvalno svaki proizvod koji sadrži ovo ulje, ja odljepim za njim.




Dolazi u 250 ml, a košta oko 9 KM. Takođe sam vidjela jos jednu verziju ovog Buttera, sa lavandom. Ali on će pričekati barem što se mene tiče. 

Da li ste vi probali ovaj Butter i kako vam se čini?

                                            by Dragana

2 comments:

  1. Nisam ovaj koristila, ali jesam onaj rozi i bila sam jako zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj odličan. Bojim se da mi se da mi se rozi ne svidi previse. :D

      Delete