Tuesday, June 30, 2015

Moje Beauty tajne! :D

U razmišljanu šta da vam napišem u sledećem postu, a da se malo odmorimo od recenzija, danas o trikovima tj. Beauty tajnama koje su mi pomogle pri nekim ritualima. Primjetićete u nastavku teksta da se ovi trikovi uglavnom svode na neke olakšice koje spriječavaju iritaciju moje osjetljive kože.

1. Od prijateljice sam čula način brijanja bikini zone, jer je moja koža apsolutno ne podnosi vosak, koji mi je olakšao čitav proces. Riječ je da na suvu kožu pospete diječiji puder, a zatim britvicom klasično skidate dlačice. Nema urastanja dlake, nema iritacija. Ova metoda me je spasila.



2. Znate i same da crveni lak se nikad ne može skinuti samo acetonom. Pogotovo ako je pigmentacija samog laka velika. Ono što ja radim je da otprilike pokolopim termin pranja kose i skidanja laka. tako da se taj sav višak skine prilikom pranja kose.


3. Ako tačka 2. ne radi, onda se okrećem nekim drugim metodama. Potopim ruke u toploj vodi izmješanom sa Sodom bikarbonom. Čini čuda.


4. Priroda je čudo. Vjerovatno ste čule za propolis i njegove primjene. Ono za šta ga ja ponekad, zavisno od potrebe i ako nemam ništa drugo pri ruci, primjenjujem je da ga štapićem za uši stavim na bubuljicu da je isuši. Jedino je problem skinuti poslje, ali kad nema bubuljice sve je lakše.



5. Ukoliko planiram uvijati kosu, obavezno prilikom pranja ne stavljam regenerator, masku jer kad je kosa kruća duže ostanu lokne.

6. Kad smo kod uvijanja kose, uvijek me pitaju drugarice kako si to napravila.  Kad uvijem svu kosu, ono što ja uradim da mi lokne stoje duže vremena, kad kažem duže mislim na frizuru bez upotrebe laka i gela za kosu. Uvrtim prstima uvojke i smotam ih u dvije punđe, jednu sa jedne strane, drugu sa druge strane glave. I držim to najduže što mogu jer je poznato da se kosa najbolje oblikuje kad se hladi. Zatim odvežem punđe i počešljam se četkom.



7. Svi imamo one dane kad obrve se ne ponašaju kako bi mi htjeli. Najlakši način da ih ukrotite je da na one četkice što dođu na olovkama za obrve našpricate lak za kosu i pređete preko obrva, čime se napravi oblik.


8. Ono što obožavam, a to su svakako prirodni pilinzi. Kad mi nestane pilinga onda se okrećem kućnoj verziji, nebitno da li mi treba piling za lice, tijelo, ruke ili usne. Izbor je ogroman, a kombinacije različite. Bitno je uzmete bilo šta u zrnu i nešto da veže poput maslinovog ulja. Od nedavno sam počela da vežem sa bebi uljem za tijelo. 


9. Često stavljam pakovanja na kosu. Nekada sam bila ali bukvalno zavisnik od maslinovog ulja. Stavljala ga na kosu svako drugo pranje. Nisam ga ni sad zaboravila...ali ne radim to često. Ono što sad koristim je neka maska, prejeftina oko 3 KM. Nije neki kvalitet naravno ali za pakovanje posluži. Ponekad u nju dodam maslinovo ulje da pojačam dejstvo.



10. I poslednja stvar, kao što sam napomenula gore koža mi je toliko osjetljiva da kad dođem u dodir sa travkom nekom, zna da mi se pojavi osip. Nekad i od raznih preparata za njegu pa čak i šminke. Jednostavno sastav mi ne odgovara i taj proizvod završi u kanti. Ono što sam ja otkrila kao riješenje za ovaj problem je Aloe Vera. Mislim na gel iz listova.  Smiri kožu, čak i kod ujeda komarca smiri to područije. 




Eto toliko od mene za danas. Koji su vaši beauty trikovi i da li ste isprobali ove moje? 

                                             by Dragana
 

2 comments:

  1. Sve mi se bjuti tajne sviđaju osim one da ne stavljaš regenerator prije uvijanja kose jer ju ionako oštećuješ toplinom pegle/figara. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E hvala ti! :D Znaš kako, nemam ja nekih problema sa kosom, baš je jaka i vrhovi mi ne pucaju lako. Znaš kad se idem šisati svako pola godine, jer prije nema potrebe. Tako da znam šta ona može podnjeti. Ali djevojkama kojima kosa baš nije ok, one da zaborave na taj savjet. :D

      Delete