Monday, June 29, 2015

Punđa za svaku priliku



Drage moje,


u ovom postu želim da kažem nešto o frizuricama. Znamo svi da je to nešto što je neizostavno kada je riječ o look-u. Ustvari, mislim da je to I najbitnija stvar prilikom sređivanja. Nadam se da je svima jasno da je apsolutno neophodno održavati čistoću kose. S obzirom da je to nešto što je skoro pa zakonom određeno, neću puno pisati o tome. Sviđalo se nekom ili ne, čista kosa je OBAVEZNA. Može biti neuredna, raščupana, ali čista mora biti. Možda će nekima biti nelogično što ovo pišem,  ali vjerujte mi moram to spomenuti. Previše često viđam na ulici, u kafićima a neke I na radnim mjestima s masnom kosom. Razumijem da se nema vremena, život je brz i slično, ali ako se već stignete našminkati onda stignete I oprati kosu. Ako ne možete stići I jedno I drugo, preporučujem da odaberete ovo drugo. 




Dobro, to smo utvrdili. Sada bih željela da malo piskaram o tome koju frizuru ja obožavam. Riječ je o punđama. Iako je ustaljeno mišljenje da su punđe frizure samo za posebne prilike, željela bih u ovom postu da vas uvjerim da baš I nije tako. Naime, postoji više outfita koji mogu da budu upotpunjeni ovom frizuricom. 

Ja ih pravim skoro svaki dan I poprilično sam se ispraksala. Gumicu u ruke I za čas posla postojana frizura. Za one malo nespretnije u pravljenju frizura na netu možete naći smjernice kako napraviti razne vrste punđa. Ja lično ne volim previše utegnute I zategnute punđe. Nekako stvaram utisak da ne smijem pomjeriti glavu da se frizura ne bi pokvarila. Više volim opuštene, neuredne punđe koje relativno brzo napravim a izgledaju šik I slatko. To je što se tiče dnevnih varijanti. A za veče obožavam niske punđe koje su posebno elegantne.

Još samo da dodam da je za pravljenje ove frizure potrebno gumica I po potrebi crne frizerske šnalice koje se mogu naći na svakom koraku, u gotovo svakoj trgovini za povoljnu cijenu. A za one malo elegantnije možete koristiti spužvicu za punđe koju možete nabaviti preko ebay-a ili kod kineza za oko 2KM.

U nastavku možete vidjeti primjere koji se meni sviđaju. 


                                                        by Tina





*slike su preuzete sa Google-a

No comments:

Post a Comment