Tuesday, June 16, 2015

AVON Hidrocolor Indulgence

Drage moje,
pisem vam ovaj post bukvalno sjedeci kao na jajima. Naime, danas sam potpuno bijela kao sir otišla na bazenčić. Krenula maca malo da se sunča i naravno pretjerala. Znači da možete samo da zamislite na kojim sam sad mukama. Ali to me naravno, neće spriječiti da vam ovim putem predložim jedan ruž koji sam dobila na “poklon” od moje Dare (mama). Doduše, ako sam je dobro shvatila ruž je bio namjenjen za nju, ali znate kako kažu “nije kome je namjenjeno, nego onom kome je suđeno”. Moja vam Dara obožava narandžaste ruževe I tako vam je ona prije nekih mjesec dana naručila ruž za koji je predpostavila da je nijanse koja njoj odgovara. Btw to sa njenim narandžastim ruževima me apsolutno izluđuje. Kako se bilo kome može sviđati ta boja. Al dobro, to je sad manje bitno. O ukusima se ne raspravlja. Kada sam rekla poklon to vam je otprilike izgledalo ovako: Hoćeš ti ovaj ruž? Meni I Ivani (sestra) se ne sviđa. Moje odgovor naravno bio potvrdan.


I tako sam vam se ja iznenada dokopala sada već omiljenog mi ruža. Kao što sam već prethodno napisala, Dara ga je naručila putem kataloške prodaje u AVON-u. Svidjela joj se nijansa u katalogu ali kad ga je dobila ona tvrdi da to nije ta nijansa koju je ona htjela. Već mi se to prije dešavalo kod katoloških kupovina. To mi je uglavnom i jedini minus kod ove vrste kupovine šminke I kozmetike. Ja razumijem da je teško vjerodostojno predstaviti boju,nijansu I sl. proizvoda ali nekada se desi da su u pitanju stvarno ogromne razlike između onih predstavljnih u katalogu I onih koje dobiješ u ruke. Ali dobro da sad ne skrećem priču u ovom pravcu, vratićemo se na moj mali ružić. Evo već mu I tepam.
U nastavku ćete imati priliku da vidite izgled ruža a nadam se I pravu boju ruža.


Šta smo rekli, nije narandžasti ali pomalo vuče na neku blagu nijansu narandžaste, tj tamna boja breskve. Ruž sam po sebi je odličan. Pakovanje I izgled su veoma elegantni. I ovaj se gubi u torbici kad ga hitno trebaš, pa ga ganjaš nekih pola sata po torbi. Veoma se lako nanosi. Traje na usnama u zavisnosti od toga koliko volite jesti ruž, sjaj sa usana. Malo šale nije na odmet. Nego, meni se sviđa iz razloga što je nijansa predviđena za ljeto. Osvježava ukupni look, bilo da je u pitanju večernji kada su oči malo više naglašene ili dnevni kada baš I ne bi trebale biti naglašene. Ja ga uvijek nosim uz sebe, da mi bude pri ruci. Odličan je u prilikama kada mi se ne da staviti mnogo šminke s obzirom na vrućine koje trenutno vladaju na našim prostorima. Stavim samo ruž I imam efektan look. Koristim ga gotovo svakodnevno u posljednjih mjesec dana I još nije pri kraju. Znači sporije se troši. A ono najbitnije je da ne ostaju grudvice prilikom nanošenja.  


U svakom slučaju ga preporučujem. Znači, možete ga naći u AVON katalozima:  Ruz za usne Hidrocolor Indulgence pod nijansom “Daffodil petal”. Ruž ima 3 grama, a košta oko 12 KM. Probajte, mislim da se nećete pokajati.
Do sledećeg čitanja….
Pa, pa…


                                              By Tina

2 comments:

  1. I moja mama ima isti "problem" s narandzastim nijansama :D A ova boja mi je bas lijepa!

    ReplyDelete