Tuesday, August 4, 2015

Omiljeni lak ovog ljeta-Oriflame The One

Drage moje,
nekako sam krenula ovaj prethodni mjesec pisati o omiljenim mi proizvodima. Dakle trenutno omiljenim proizvodima, jer poznavajući žene, nama nikad nije ista stvar interesantna duži vremenski period. Danas je riječ o omiljenom mi laku za nokte ovog ljeta. Riječ je o Oriflame-ovom THE ONE žutom laku u nijansi Lime.



Moram ispričati kako sam ga otkrila. Naime, prvi put u katalogu, privukao mi je pažnju ali ne sad toliko, haj žuti lak ništa posebno. Tokom tih dana posjetila sam Oriflame prezentaciju gdje su između ostalog bili i lakovi iz te nove kolekcije. Mogli smo ih isprobati i u moje ruke je došao žuti. Ja sam se oduševila. Sreća najveća. Vikala sam kumi: "Odmah naručuj meni žuti". I ona naruči. I on dođe. Ja isprobam. Opet padnem u trans. 
Vjerovatno vam je smješno i mislite: " To je samo lak, šta je ovoj".



E sad ono konkretno. Četkica je debela, bukvalno jednim potezom prekrije nokat. Dakle lako se nanosi. Jedino, stvarno bi trebalo da idu dva sloja, da dobijete intenzivnu boju. 

Sviđa mi se formulacija, jako su pigmentovani. Ali ja kolika god da je pigmentacija stavljam dva ili čak tri sloja.



Što se tiče trajnosti, prvo sam ga isprobala bez nadlaka. Trajao je četiri dana i već peti dan sam ga morala skinuti počeo mi se ljuštiti na kažiprstu. A da se nije ljuštio skinula bih ga sigurno jer mi toliko brzo rastu nokti da se već primjetio nokat u predjelu oko zanoktica. Tako da mislim da sa nekim nadlakom možete nositi ovaj lak i do 7 dana. Kako je izgledao četvrti dan pogledajte na slikama ispod.




Sve u svemu veliki favorit i velika preporuka. Koji je vaš omiljeni lak ovog ljeta?

                                                   by Dragana

No comments:

Post a Comment