Thursday, May 21, 2015

Bez obzira na sve, ne mogu bez...

Moj današnji post ću posvetiti parfemima. Parfem je nešto bez čega ne izlazim iz kuće i bez čega jednostavno ne mogu. On je za mene nešto puno više od samog kozmetičkog proizvoda ili dodatka. 


Pomislite samo koliko puta vas je neki miris vratio u prošlost, u neke savršene i manje savršene prošle momente...
Ja sam tip osobe koja ne voli mnogo da eksperimentiše sa parfemima. Obično imam jedan za dan malo blaži i jedan za noć, odnosno za noćni izlazak malo jačeg mirisa.
Nakon mnogo godina korištenja parfema Coco Chanel No. 5 za noć i Percive za dan, moram se pohvaliti da sam prešla, na Givenchy  Ange ou Demon koji sam dobila na poklon. Iako sam prije nekoliko godina kupila taj parfem na točenje (Economic) moram priznati da mi se tada nije sviđao. Jednostavno mi je bio prejak i zato sam i prestala da ga koristim. Mada kad smo već kod toga, moram vam priznati da me upravo vratio u prošlost.... khm, khm..



Nego, znači tada mi se nije sviđao. Mozete zamisliti moju ekspresiju kada sam vidjela koji je parfem nalazi u kesici za poklon. Bila sam poprilično skeptična. Ali nakon već prvog nanošenja shvatila sam da postoji ogromna razlika između originalnog parfema i Economic-a.
Ovaj je u najmanju ruku, presavršen..... Za sad!



"Bez parfema nikad niste u potpunosti obučeni".
C. JoyBell C.

"Miris nije ništa drugo nego dodir koji osjetite na daljinu".
J. C. Ellena

"Strune vašeg srca će prije zatitrati od mirisa nego od zvukova i slika".

R. Kipling

                                      by Tina

2 comments:

  1. Uh obozavam givenchy "andjele i demone" na sebi... hahahahah!!! :D

    ReplyDelete