Friday, May 22, 2015

NIŠTA NIJE KAKO IZGLEDA!



DUŠKA: Dvije produžene sa mlijekom za onaj sto.
KONOBAR: Stiže.
SLAĐA: Baš mi je drago što smo izašle popiti kaficu, nisam te dugo vidjela.
DUŠKA (sjeda) : I meni. Po tvom glasu se primjeti da se svašta izdešavalo ova dva mjeseca. Jako mi je žao što se ne viđamo češće li znaš da ne stižem od posla.
SLAĐA: Ma nema veze..Kad god stigneš ti se javiš. Negoooo, eto..Upoznala sam dosta novih ljudi.
DUŠKA: Opaaaa neki frajer?
SLAĐA: Ma kakvi. Zna, upoznala sam ove fine gradske cure. Znaš onu što radi u frizerskom? Ona plavuša?
DUŠKA: Ma znam na koga misliš.
SLAĐA: Eto, ona me natjerala da razmislim o nekim stvarima. Ona je savršena, udata, ima fin posao koji voli, muža i dvoje djece. Ona se oblači po poslednjoj modi, svako malo izlazi i zeza se, a pored svega prava je dama.
DUŠKA: I? Ti bi se udala? Šta?
SLAĐA: Ma jok..Razmišljam kako je mlada i kako je sve to postigla. Hoću da batalim ove cigare, da smršam, da nadogradim nokte, ošišam se. Želim biti dama kao ona. Želim da se družim sa najljepšim ljudima, da izlazim na fina mjesta, da bolje izgledam. Imam čak i neku šemu za butik, znaš da sam ti prič...
DUŠKA: Ivini što te prekidam ali moram da ti kažem jednu stvar. FASADA!
SLAĐA: Ne razumijem?!
DUŠKA: To je fasada. I sama znaš da ne volim tračati i pričati loše o ljudima ali ja ti moram natuknuti par sitnica. Ta žena se bori kroz život kao i svako drugi ali postoji i ona druga strana priče. Znaš li da joj muž ne radi nigdje i da su pred razvodom? Znaš li da se zadužila? Znaš li da su joj skoro umalo isključili struju? Znaš li da ona nema ni toliko da djeci kupi čokoladu? To što ti ona priča i što „štanca“ kojekakve kul slike preko fejsa i tako ti projektuje svoju bajku od života je obična farsa. Svaka od nas bi mogla danas uz pomoć ove tehnologije, malo krpica i jače šminke izgledati i ponašati se kao ona. Eto, ja ne volim taj način života. Hoću da sam slobodna, da sve ljude gledam isto, da jedem šta hoću, da se napijem kada i koliko hoću jer me nije sramota ničega! U redu je ako želiš da prestaneš pušiti i sasvim je ok što želiš da smršaš ali ako to radiš isključivo zbog svog zdravlja. Pazi draga, poenta moje priče je da uvijek budeš to što jesi, jer ta majica, frizura i osmjeh ne stoje svakome. Ti si jedinstvena, mlada žena, dovoljno odrasla i školovana da razmišljaš i donosiš odluke. Zapamti, bitno je samo kako ti zračiš, kako se nosiš a sve ostalo tjeraj u peršun! Stoga dobro razmisli da li želiš da sve oči ovog grada na sebi ili jedan normalan život bez glume, narcisoidnosti i egoizma.     
SLAĐA: Dođavola i ti i tvoji savjeti! Imaš potpuno pravo. Samo je trebao neko da mi otvori oči.

DUŠKA: Zato su prijatelji tu, makar svaka 2 mjeseca. 



                                            by Zaza

No comments:

Post a Comment