Tuesday, May 5, 2015

DA LI JE IPAK MOGUĆE NAĆI PRAVU NIJANSU TEČNOG PUDERA?!



 Drage moje, vjerovatno ste kao i ja u stalnoj potrazi za savršenim puderom, tačnije za pravom nijansom. Kako nama ženama nikad ugoditi, tako nam nekad ne odgovara nijansa, pa tekstura, ovaj nam masti lice, onaj začepljava pore. Uglavnom bitno je prilikom odabira obratiti pažnju na neke stavke, kao što su tip kože, podton kože, stepen prekrivanja. Pa da ne dužim...


Što se tiče tipa kože imamo masnu, suvu, mješovitu i normalnu kožu. Prilikom odabira pudera obavezno je voditi računa o tipu kože. Jer postoje različite formulacije pudera koji su upravo namjenjene vašoj koži. Tako za masnu kožu bi trebale tražiti  puder koji je pravljen na bazi vode ili onaj koji u sebi ima čestice koje matiraju. Kako bi izbjegli neželjeni sjaj ovi puderi pružaju upravo taj efekt. Kad je riječ o suvoj koži prilikom odabira  pudera bitno je obratiti pažnju  da je on hidratantan. A što se tiče kombinovane kože kakva je moja konkretno ja gledam da je puder namjenjen suvoj koži, dok T-zonu matiram kompaktnim puderom u kamenu.


Nemaju svu puderi istu prekrivenost. Ona isto varira od proizvođača do proizvođača. Imamo slabu, laganu, srednju i potpunu prekrivenost. Dovoljno je da prilikom isprobavanja u radnji vidite šta vam nude određeni proizvođači. Znam iz iskustva nekih od mojih prijateljica da Bourjois imaju dobre pudere i da im je prekrivenost odlična. Probala sam i ja par vrsta ali mi ne odgovaraju. Puno mi isušuju lice. Ja baš i nemam nekih problema sa nedostatcima tako da od pudera zahtjevam neku srednju prekrivenost.


Takođe treba se obratiti pažnja na podton kože. Podton se određuje prema toplini i prema boji na koju više "vuče" koža. Dakle, podton vaše kože prema boji može biti ružičasti ili žuti ili neutralni. Evo ukratko kako da odredimo podton kože?!
Najsigurnija je metoda pomoću podlaktice. Okrenite podlakticu prema vani i stanite na dnevno svjetlo. Vidite li svoje vene? Sad procijenite koje su boje. Jesu li više zelene, plave ili ljubičaste? Osobe ružičastog podtona imaju ljubičaste vene, a zelene su obilježje žutog podtona. Ako imate i jednih i drugih, ili su uglavnom plave, onda ste neutralnog podtona. Drugi način je da se pogledate u ogledalu i ustanovite vuče li vam koža više na žućkaste nijanse ili roskaste. Naravno, prije toga pokrijte kosu kapom ako je bojite ili stavljate pramenove da vas "umjetni" pigment ne bi zavarao.


I na kraju jedan važan savjet... Uvijek, prilikom kupovine, puder isprobavajte na licu, nikako na ruci. Koža lica i ruke se razlikuju, tako da možete pogriješiti prilikom izbora nijanse. 


                                               by Dragana

No comments:

Post a Comment