Tuesday, May 26, 2015

Kako njegovati naše usne...?

Kao i naše lice tako i naše usne trebaju sedmični ili čak dnevni tretman. Kao što je slučaj sa licem i naše usne odbacuju izumrle ćelije kože. Te ih treba redovno tretirati pilinzima koji su za tu namjenu.

Na taj način omogućavano svojim usnama da se regenerišu iznova, omekšavamo ih i činimo spremnim za nanošenje ruževa. Naravno da će svaki ruž bolje izgledati ukoliko prije nanošenja uradite brzi piling. Od kupovnih čula sam za Lush, ali on mi nije dostupan. Već duže vrijeme igram se sa namirnicama iz kuce. Ili baš kad žurim prilikom pranja zuba, pređem četkicom preko usana. 



 Za vas sam isprobala nekoliko varijanti. Meni su svi odlični, a koji ćete koristiti zavisi od vas i od namirnica koje imate kod kuće. Donosim vam one pilinge koje sam sama napravila.

1. 1 srednja kašika šećera
     par kapljica vode
     par kapi maslinovog ulja

2. 1 čajna kašika meda
     1 čajna kašičica sode bikarbone

3.  so
    bijeli šećer


    vazelin




Primjena: U zavisnosti koji piling ćete napraviti primjena je ista. Nanesite ga na usne, a zatim ga blago utrljajte. Proces prekinite kad vidite da je piling odradio zadatak, odnostno kad osjetite pod rukom da su nestali grubi djelovi usana. Poslje samo isperite smjesu vodom, te stavite balzam za usne na kraju da im podarite dodatnu hidrataciju.

Da li vi radite piling usana i na koji način? 

                                        by Dragana

1 comment: