Thursday, May 28, 2015

Opet pastelni tonovi...

Drage moje,

sigurno ste primjetile da , otkako je sunce granulo, na ulicama su se pojavili neki proslogodišnji a i neki  ovogodišnji modeli divnih, nježnih boja. 

Pastelene boje svakako čine odjeću još ženstvenijom. S obzirom da ja lično s jedne strane i ne volim jarke boje, s druge strane bivam osuđivana od strane mame, sestre i prijateljica da mi je ormar tmuran i dosadan jer u njemu se mogu vidjeti samo otprilike tri boje (crna, bijela i bež) odlučila sam da poradim malo i na tome. 

Zlatna sredina između mog ukusa i uvažavanja mišljenje ljudi do kojih mi je stalo i znam da mi žele najbolje, svakako su komadi odjeće u pastelnim bojama.
I mogu vam reći da, što ih više nosim sve ih više volim. 
Najbolje od svega je sto daju kombinaciji svježinu i nježnost, koja je potrebna svakoj kombinaciji za svaku priliku.

U nastavku možete pogledati nekoliko kombinacija....





                                   by Tina


No comments:

Post a Comment