Thursday, May 14, 2015

VELIKE OPSESIJE MALIH LJUDI

Ćao, 
novi je dan..prvo što sam zamislila jutros kad sam ustala je kafa. Prva stavka. Nije bilo ni ono: "e trebam se obuci, skupiti kosu, ustati" nego kafa. Vjerovatno sam smiješna ali ja sam veliki ljubitelj (čitaj zavisnik) kafe. Tako da je ova rubrika upravo njoj posvećena.





Bez obzira na sve ne mogu bez...
Kafa. Samo jedna riječ je dovoljna. Budi nas. Razbuđuje. Odmaramo se uz nju. Upoznajemo se međusobno. Djelimo tajne. Svađamo se. Mirimo se.
Jednostavno ne mogu dan zamisliti bez šoljice kafe i spokoja koji mi donosi. :D 

Velike misli malih ljudi...
 THE GREATEST PLEASURE IN LIFE IS DOING WHAT PEOPLE SAY YOU CANNOT DO.      

Jer volimo da prkosimo drugima. :D

                             by Dragana

1 comment:

  1. "This morning, with her, having coffee."
    Johnny Cash, when asked for his description of paradise. :)

    ReplyDelete