Wednesday, May 13, 2015

Stiglo nam je proljeće

Drage moje,

proljeće je već uveliko stiglo i koliko sam mogla primjetiti sa njima i divni meki šalovi raznih veselih nijansi.
Iako sam tip žene koja ne voli mnogo šarenila u outfit-u moram priznati da mi se ovo proljećno ludilo ipak sviđa.
Šalovi su mi neizostavan modni detalj tokom cijele godine. Imam ih raznih boja, dezena, veličina i dužina. Zajedno sa dolaskom sunca, vrijeme je da svoje zimske šaliće uredno spakujem u kutije i krenem u potragu za novim proljećnim razigranim i punim boja. Prije sam spomenula da nisam tip koji voli pretjerano eksperimentisati sa bojama ali za modni dodatak raznih boja uvijek sam spremna pa stoga i vama preporučujem šaliće poput ovih:









Zaista su divni zar ne.... 

                                                                                         by Tina

No comments:

Post a Comment