Wednesday, June 3, 2015

Kombinacije za sve prilike

Hm,

šta napisati o tufnama??? Kada sam zadavala teme za postove za ovaj mjesec nisam puno razmišljala o čemu tačno da pišem a vezano za tufnice i evo sad u neku ruku imam malo blokadu. Hehehehe „Ja pisac“. Inače sam veliki fan tufnica ali moram priznati da mi se najviše sviđaju crno-bijele (podloga bijela a tufne crne)i plavo-bijele kombinacije tufnica(podloga plava a tufne bijele). Te dve kombinacije boja za mene predstavljaju klasiku s kojom se ne može puno pogriješiti. No ipak se treba voditi računa da u outfit-u ne bude previše komada odjeće s tufnicama da se ne bi postigao kontra efekat.  Što se tiče veličine tufnica najdraže su mi one male, sitne i tufne srednje veličine.
U nastavku ću naslagati par sličica na kojima su kombinacije za posao, šetnju, izlazak i slično a gdje će vam tufnice poslužiti da uđete u prostoriju kao dama.
Primjer za posao:

Primjer za kafu i šetnju po danu:








Primjer za izlazak:









Divne su, zar ne?


A koje tufnice vi volite?



                                       By Tina

No comments:

Post a Comment