Tuesday, June 2, 2015

Noviteti iz Oriflame-a, Mini Haul

Pazarila sam neke super proizvode iz Oriflame-a, neke sam i dobila na poklon. Ovdje ću samo ukratko da ih predstavim.. neke sam već sačuvala za recenziranje, pa o njima će biti manje riječi. Od ovih proizvoda sam dva koristila prije, te znam kako rade, a ostali su novitet za mene pa evo mojih prvih utisaka...

1.  Prvo da krenem od poklončića. Ovo sam dobila od kume. Ona je konsultant u Oriflame-u, pa ovdje je njen fb ukoliko nemate svog Oriflame dobavljača. Poklonila mi je kremu za ruke, zove se You Dazzle. Ima neki prelijep cvjetni miris, ono proljetni.  Lagana kremica za svaki dan,  hidratantna.

2.  Druga stvar, isto poklon. Oriflame You Dazzle ruž za usne.  Moj je u nekoj rozoj nijansi, naziva Dazzling Pink. Odličan je, kao blagi ruž, poput balzama je ali ostavlja boju na usnama. Ne skuplja se na pregibima. Inače sam zadovoljna kvalitetom njihovih ruževa.


3. Da krenemo sa onim što sam kupila. Swedish Spa sapun za piling.  Prije sam koristila  ovaj sapun i uvijek mu se rado vraćam. Sviđa mi se to što uradi blagi piling. Koža poslije bude mekana. Naravno poslije njega slijedi obilna hidratacija, nekim mlijekom za tijelom, losionom koji ima masniju strukturu. Cijena je 2.50 KM, na popustu.




4. Kupila čarapice.  Oriflame Moisturising Socks.  Najviše ih koristim kad krenem spavati. Namažem neku kremu i obujem ih.  Kažu iz Oriflame-a da pospješuju učinak kreme. Kako god meni je bitno da kad natrackam kremu, da ona ostane na nogama, a ne da je razmazujem po krevetu.  Cijena čarapica je 6.90 KM


5. Oriflame kist za blendiranje.  Četkica je malo velika za moj ukus ali zato savšeno izblenda sjenke. Tako da malo preciznosti i kapci su našminkani.




6. Joj ovom sam se obradovala kao malo dijete. Oriflame spužvica za nanošenje tekućeg pudera. Prezadovoljna sam i u to ime ide recenzija na blogu u četvrtak. Obavezno pogledajte.  Ona je koštala  2.50 KM.


7. Da malo njegujemo kosu. Nature secrets vruće ulje s ekstraktom pšenice i kokosa za suhu i oštećenu kosu. E ovo je proizvod koji sam takođe prije davno koristila. Naravno ići će recenzija o njemu. Platila sam jednu tubicu 1,90 KM





Da li vi koristite Oriflame proizvode i šta?

                                                                                                                  By Dragana

No comments:

Post a Comment