Thursday, August 27, 2015

FRUTTINI- My red carpet is Cherry- Body Butter

Drage moje,
prošli post se odnosio na na piling, pa da u tom ruhu nastavim. Danas ćete čitati o Body Butteru, taman ako ste odradile piling red je da hidrirate dodatno kožu. Riječ je o Fruttini BB.



Dakle riječ je o Body Butteru, koji dolazi u bijeloj kutijici sa crvenom naljepnicom na poklopcu koja na pola prelazi u zlatno. Baš je slatka, a ovi detalji na zlatnom su puni šljokica što se naravno ne vidi na mojoj umjetničkoj fotografiji. Kad otvorite poklopac nalazi se folija, te ste sigurni da prvi koristite ovaj proizvod. Dolazi u 250ml, što je pristojna količina, te košta 11,40KM. 




Riječ proizvođača: Body Butter sa mirisom višnje za senzacionalnu hidrataciju vaše kože. Veganski proizvod i dermatološki testiran.

Miris je naravno na višnju, i što mi se sviđa najviše nije intenzivan toliko ali osjetićete narednog dana. Kad kažem nije intenzivan mislim na to da nije previše voćkast da vam dođe da ga pojedete. 
Jako je gust, a u sastavu između ostalog nalazi se i pšenični i kakao butter te razna ulja. O hidrataciji da ne pričam, baš se vidi razlika, te nećete pogriješiti vi sa suvom kožom jer je ovo proizvod za vas.




Najviše mi se sviđa što ostavlja blagi sjaj, dakle ima šljokica u sebi. Nisu velike ali se blago primjete na koži. Pokušala sam uhvatiti dok sam slikala.



Ako ste ludi za šljokicam, pogotovo u ljetnom periodu kad vam šljokice naglašavaju boju i preplanulost i ako volite miris višnje ovo je proizvod za vas. Ali prije svega da naglasim veliku  moć hidratacije, koja je bitnija od ove dve stavke, zbog koje me je ovaj proizvod oduševio i oborio sa nogu.

Probajte pa javljajte utiske. Ljubac

    
                                             by Dragana




2 comments:

  1. Obozavam Fruttini proizvode, nisam videla ovaj ali cim naletim na njega kupicu ga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je neka nova kolekcija sa gliterom. Javi utiske! :D

      Delete