Tuesday, September 1, 2015

PODACA raj na zemlji i SUMMER ESSENTIALS

Drage moje,
danas nešto drugačiji post. Vratila sam se sa ljetovanja, a nekako još me utisci drže. Tako da će ovo biti mali post posvećen mojoj idealnoj destinaciji za odmor (barem za sad).

Podaca (čita se sa C ne sa Č), je malo mjesto u Hrvatskoj, otprilike između Zaostroga i Gradaca. Udaljeno je 36 km, Jadranskom magistralom, od Makarske. 
Dakle manje mjesto čisto da odmorite dušu. Imali smo sreću da odsjednemo u apartmanu odmah do mora, tačnije prozor nam je gledao na more.

O gostoprimstvu da i ne govorim. Oduševljena sam i samo to ću reći. Evo par slika da vam dočara ono o čemu pišem pa prelazim na summer essentials.








Što se tiče nekih Summer Essentials, bazirala sam se na stvari koje sam koristila isključivo na odmoru, jer nekako kako pišem Favorite za svaki mjesec posebno, nema potrebe sad da opet spominjem te proizvode. Kako se nisam šminkala na moru koža mi je malo prodisala.


Što se tiče Balea-nog spreja, dao je svoj doprinos na moru. Svako malo sam se rashlađivala sa njim. 


Druga stvar su mazalice za sunčanje. Koristila sam Afroditino mlijeko sa faktorom 20 koje je više nego odlično, te Eveline ulje za sunčanje sa faktorom 6, koje preporučujem svima koji žele da dobiju boju na moru. Čak sam jednu bočicu izgubila na plaži ali srećom ponijela sam dve.



Što se kose tiče nju sam tretirala dvofaznim regeneratorom za kosu i obavezno poslije toga ulje iz Oriflamea. O njemu ide posebna recenzija nekad kasnije, jer stvarno to zaslužuje.



Koji su vaši Must Have na plaži?

                                          by Dragana






No comments:

Post a Comment