Thursday, September 3, 2015

ELEO luksuzno ulje za zdravu i sjajnu kosu

Veliki pozdrav svim ljubiteljima njege kose. Nekako u mom slučaju to je prioritet. Ako pravilno njegujete kosu, manje ćete vremena provoditi kod frizera. Naravno ljudi iz Oriflamea su se potrudili da nas ne razočaraju sa novom kolekcijom za kosu. Riječ je o Eleo novim proizvodima za njegu vaše kose. 



Što se tiče same kolekcije ona uključuje šampon, regenerator, masku i dva ulja za kosu. Ja sam dobila na testiranje Eleo ulje za glatku kosu.


Ambalaža samog proizvoda je kako sam rekla u  početku luksuzna, zlatno smeđe kombinacije je čine neodoljivom na prvi pogled. Bočica dolazi u zaštitnoj kutiji, što mi se sviđa kod proizvoda ovakvog tipa. Sama boja ulja je žućkasta. Sadrži 50 ml proizvoda koje će vam vjerovatno dugo trajati. Cijena je 11,90 KM, dakle u aktuelnom katalogu.  



Riječ proizvođača: Intenzivno hranljivo ulje za vrhove i kosu po cijeloj dužini. Za sve tipove, a posebno neukrotivu. 

Prirodno arganovo ulje prodire u vlasi te ih jača i revitalirizira iznutra. 
Prirodno ružino ulje obnavlja površinu vlasi, dubinski hrani te poboljšava podatnost i gipkost kose.
Prirodni čičak hrani i omekšava kosu ostavljajući je glatkom i sjajnom te pomaže pri regulisanju proizvodnje sebuma za zdravo vlasište.
Prirodni vitamin F regeneriše i jača kosu iznutra.

Ja sam pri čitanju sastava bila već oborena sa nogu, a pogotovo kad je proizvod konačno bio u mojim rukama. Miris je božanstven, već sam napomenula negdje da volim miris argana, a samim tim i sve proizvode koji ga imaju u sastavu.



Moja primjena ovog ulja svodi se na to da nakon sušenja kose umasiram par kapi na vrhove. Odmah naravno vidim razliku, kao da smiri sve one dlačice koje su bile neposlušne.  Kako ja imam suvu kosu, nisam primjetila da je masti, a probale su neke djevojke oko mene sa masnom kosom i takođe ne masti ni kod njih. 

Da sumiram, ukoliko vam je kosa baš oštećena, nikakva ulja svijeta vam neće pomoći jer proces obnavljanja kose traje duži vremenski period. Ali redovnom njegom uljima, pakovanjima možete dovesti vašu kosu u neko normalno stanje. A ako volite pružiti svojoj kosi neki luksuz onda je ovo kolekcija za vas, a za mene trenutno samo ulje da ne gomilam maske, šampone, regeneratore.

Da li ste vi probali Eleo proizvode i kakvi su vaši utisci?

                                            by Dragana

No comments:

Post a Comment