Tuesday, October 13, 2015

Fail mjeseca!!!

Drage moje,
kako je prošle sedmice išao post o proizvodu mjeseca septembra, tako da sam ja morala da ubacim i Fail mjeseca, čisto radi ravnoteže u svemiru.
Mrzim kad očekujem puno od proizvoda, pa se razočaram, iako ovaj proizvod nije potpuni fail, opet žalim što sam ga kupila.
U pitanju je četkica za profesionalno nanošenje rumenila iz Oriflame-a.





Kad sam otpakovala četkicu, prvi utisak je bio dobar. Ona nije previše mekana a ni previše gruba. Što mi se sviđa, jer ne volim mekane četkice. Nekako imam utisak da ne rade dobro posao, tj. da ne blendaju proizvod na način na koji bih ja htjela.



Zatim sam krenula da je perem i prilikom pranja nije otpala ni jedna dlačica, što je plus br. 2.

Ali prvi utisci često varaju!

Ono što mi se ne sviđa i što me je najviše razočarao je ono što je ostalo od mog rumenila, a i bronzera. Naime, on je pregrub, previše mi trusi proizvoda, toliko da otresam višak sa ambalaže. Probala sam par vrsta proizvoda koje posjedujem, ali uvijek je ista situacija.




Eto to je jednina zamjerka za ovu čekticu koja inače jako dobro blenda bilo koji proizvod sa kojim je koristim.

Toliko za ovaj post. Nadam se da vam se sviđa. Da li se vama nešto slično dešavalo sa Oriflame kistovima? 

Da se ogradim na kraju. Nemam ništa protiv Oriflame proizvoda, naprotiv većina kojih sam probala su odlični i jako sam zadovoljna. Jednostavno ovaj proizvod ima nešto što mi smeta. 

                                         by Dragana 


4 comments:

  1. Ja sam kupila cetkicu za blendiranje u Oriflame-u po cijeni od 9,90 KM i mislila sam da kao i inace cijena opravdava kvalitet, medjutim ta cetkica je najlosija cetkica ikad kupljena. Kad je nanosim vise dlacica spadne s nje nego sjenila sto hocu da blendam, pa onda kada je perem otpada nevjerovatno puno dlacica, a sve cetkice zaista pazim i isto perem. Ni ja nemam nista protiv Oriflame-a, koristim neke njihove proizvode medjutim cetkice su im uzasne:(

    http://asja91.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam ja tu za blendanje, i baš sam zadovoljna. Nisu mi se slične stvari dešavale. Ali ova ima taj mali nedostatak. :D

      Delete
  2. Zavisnik sam kad su tkice u pitanju! Obozavam ih i ova mi zaista deluje ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma odlična je. Ali trusi proizvod previše za moj ukus. :D

      Delete