Friday, October 16, 2015

SEPTEMBER FAVORITES

Drage moje,
jedino ja u čitavoj blogosferi vječito kasnim sa Favorites postom. Nekako, nisam puno stvari mjenjala u svojoj svakodnevnoj rutini. Danas je malo riječi o proizvodima koje svakodnevno koristim, ali ih nisam spominjala iz nekog nepoznatog mi razloga. U stvari razlog je poznat, jednostavno ne želim da vas davim predugačkim postovima.
Kao po običaju razvukla sam sa uvodom. #somethingsneverchange
Baš gledam listu, skoro sve je šminka. Sama ne vjerujem. Pa da počnem ja više.


Što se tiče proizvoda za lice, ne mogu da ne spomenem ovaj predivni Giordani Gold tečni iluminator iz Oriflame-a. Imam ovo čudo već duže vrijeme. Koristim povremeno. Prošli mjesec sam ga baš isforsirala. Naime, kako se moja bronzana, silom izazvana, boja zadržala u mjesecu septembru on mi je savršeno odgovarao. Što ne mogu reći za neki drugi period godine. Naravno upotrebljiv je on, pogotovo naveče kad izlazim. Proizvod je odličan. Daje prirodan sjaj mojim jagodicam. Nije prenapadan. Kažu da se može staviti na čitavo lice, tako što ga pomješate sa tečnim puderom. Kod mene to jednostavno ne ide. Ali za hajlajt na jagodicama je odličan. 


Mislim da ste čitale moju recenziju Mac Factor-ovog eye luminizer-a, ako niste trk na post ovdje. Odličan je i baš ga stalno koristim.


Ono što sam baš u mjesecu septembru stalno koristila je Nivea bebi puder. Otkrila sam mu novu namjenu. Kad stavim prethodno pomenuti korektor, njega setujem sa bebi puderom. I do sad se fino slažu. Nekako kad sam setovala puderom u prehu izgubi mi se boja korektora, kao da ga preuzme puder. Pokušajte sa bebi puderom i javljajte utiske.


Toliko o proizvodima za lice. Izvukla sam svoju Isa Dora paleticu iz naftalina. Ove su mi ove boje pravo jesenje. Sjenke su odlične, veoma pigmetisane. Ne znam da li ovaj brend ima negdje da se kupi u BIH, ali ako naletite negdje ne zaobilazite ih.






E Balea wasser spray nije promašena investicija. Koristim ga kad hoću jaču pigmentaciju sjenki. Poprskam ga na četkicu i onda kupim proizvod. Odlično se pokazao.


Da pohvalim i braću Kineze. Uzela sam od sestre njenu četkicu koju je kupila kod njih. Odlično se pokazala za nanošenje sjenke na donji kapak, tik uz liniju sa trepavicama. Jako je čvrsta i ravno sječena. Kontam da ta kombinacija dobrinosi mome oduševljenju.  Nema broja ni naziva. 


Kako su kiše počele, počeli su mi se sviđati taminiji ruževi. Prvi favorit od ruževa je Isa Dora smeđi ruž u nijansi 28 chocolate brown. Drago mi je da viđam sve više smeđih ruževa na djevojkama, ženama. Opet su popularni što me raduje. 

Drugi ruž je Max Factor ruž u nijansi 710 midnight plum, kod mene je ovo uzorak. Obožavam ga. Neka boja ne znam ni opisati, koliko je lijepa. Naravno ostavljam sliku, pa prosudite.

Rosal violet touch, koristim kao ruž. Naravno zbog visoke pigmentisanosti i zbog toga što je mat finiš, pa mi se uklapa u skoro svaki make up. 


Prvi Rosal, drugi Max Factor, treći Isa Dora



Da li djelimo neke favorite? 

                                              by Dragana 

4 comments:

  1. Nijanse karmina su mi super! Odlicni favoriti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :D Joj uživo su još ljepši. Pojede mi kamera nekako :D

      Delete
  2. Paleta, ruževi i ovaj korektor su divni!
    Jedva čekam isprobati eye luminizer, imam puder iz te kolekcije i sigurna sam da je korektor odličan!
    Zadovoljit ću se ako bude bar upola dobar.Pusa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja puder nisam probala. Baš moram ga pogledati. :D Hvala ti na komentaru :*

      Delete