Friday, October 23, 2015

Omiljene žene u Blogo/You Tube sferi

Kao što vidite po naslovu, današnji post malo o drugačijijoj temi. Nekako sam se i sama bazirala na recenzije, i razne bjuti postove, da sam poželila da vam pišem o nečemu drugačijem. Danas o omiljenim damama u bjuti svijetu, što o blogerkama, što o jutjuberkama. Kako su mi velika inspiracija, tako moram da podjelim sa vama, pa ko nije čuo za njih da ih zapratite #obavezno. Naravno, sledeća lista nije konačna, tu je dosta više žena, djevojaka koje pratim ali ovih par mi se izdvojilo u glavi. Pa da počnemo.

Od stranih blogerki, jutjuberki vjerna sam tri djevojke. Pratim mnogo više, djevojaka,  nego što bih trebala. Kad sam #beautyadict .

Nicole Guerriero, dolazi sa Floride. Preljepa, presmješna. Obožavam da gledam njene tutorijale. Ali ljudi moji ono što je mene najviše privuklo na njen You Tube kanal je muzika u pozadini i ona koju pušta u autu kad Vloguje. A onda sam počela da je pratim pomno. Pored You Tube-a, postoji i sajt, ali nije bilo postova od 2013. Na You Tube-u je ažurnija. :D 

Linkovi:

www.naturallynicole.com/ -blog

www.facebook.com/nguerriero19/timeline   - fb

www.youtube.com/user/nguerriero19?feature=sub_widget_1   -you tube



Vjerujem da ste upoznati sa radom Carli Bybel. Bezobrazno je lijepa. Znači kad žena/djevojka (ja) kažem za drugu djevojku to, znači da je baš posebna. Najbolje pa pregledate njen kanal/blog pa se sami uvjerite. Postovi/videi su vezani za šminku, modu, takođe naći ćete mnoštvo tutorijala. Umalo sam zaboravila da je skoro lansirala svoju paletu u saradnji sa BH Cosmetics-om. Koja je barem što se slike tiče, #IDontownityet , prelijepa.

Linkovi:

www.facebook.com/beautybycarli?fref=ts  -fb

www.thebeautybybel.com/  -blog

www.youtube.com/user/CarliBel55    -you tube



Ne mogu da ne spomenem Camilu Coelho. Kao veliki obožavalac portugalskog jezika, nisam mogla da je ne otkrijem. Dolazi iz Brazila. Što se tiče bjuti videa, izbacuje ih na portugalskom i engleskom. Znači ne biram kad gledam. Jedino me koči moje slabo poznavanje portugalskog, ali sve je to šminka i kozmetika, jednostavno te stvari su #worldwide jednake na svim jezicima. Na blogu možete naći i fashion postove. Nedavno je lansirala kolekciju Nightlife sa Sigma Beauty. 

Linkovi:

www.facebook.com/Camila-Figueiredo-Coelho-161758410553702/timeline/ -fb

camilacoelho.com/en/  -blog

www.youtube.com/user/MakeUpByCamila2  -you tube na engleskom

www.youtube.com/user/MakeUpByCamila   -you tube na portugalskom



Bilo bi skroz bezveze da ne spomenem i naše domaće dame u blogosferi. Pratim dosta blogokoleginica iz regiona, naravno zahvaljujući Balkanskoj Beauty Zajednici i BH Beauty Blogs. Volim da čitam tuđe utiske o nekim proizvodima, da bih sebi olakšala kupovinu, a i da podržim djevojke slične sebi. Danas samo o par omiljenih.

Mislim da svi znate za divnnnuuu Anu Janković sa bloga i you tube kanala Ana 2 Cats. Volim da je gledam jer je jako realna, i što zrači nekom harizmom. Nekako je prirodna i kad se te tri stvari spoje, dobijemo paketić koji je drag za oko i uši. Smijem se upravo ovoj zadnjoj konstataciji. Pade mi napamet i šteta da se ne zapiše negdje. Nego, ako do sada ne pratite Anu obavezno to uradite.

www.youtube.com/channel/UCXEoaTTqYoN_sKWf3vjdXhg -you tube

www.facebook.com/ana2cats?fref=ts  -fb


Još jedna djevojka iz Srbije. Mislim da ste i za nju čule. Riječ je o Vini sa You Tube kanala Vina. Ljudi moji ona je toliko pozitivna, vesela da mi automatski popravi dan. Znači u sekundi. Djevojka zrači ludačkom energijoj, čim se malo ko može pohvaliti, na You tube-u, barem iz Srbije. Obavezno čekirajte njen kanal. 

www.youtube.com/user/hatsepsuta  -you tube


Eto toliko od mene za danas. Ne mogu da vjerujem da sam svela listu na svega pet ženaaa. Ali da vas ne gušim sa puno teksta ovako je idealno. 

Ko su vaše omiljene blogerke/youtube-rke?

                           
                                             by Dragana








2 comments:

  1. Pratim sve koje si spomenula i Carly mi je najdraža, u početku nisam je mogla smisliti, a sad mi je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahha....tako i meni, nekako mi postala draga. :D

      Delete