Tuesday, October 27, 2015

Oriflame Iluminator u kuglicama RECENZIJA

Drage moje žene, djevojke, 
u zadnje vrijeme puno pažnje se posvećuje isticanju tj. naglašavanju jagodica. Mislim da ovaj trend nije zaobišao nikoga u bjuti svijetu. Ni mi bjutiholičari nismo imuni na ono što nam trendovi donose.

Danas sam za vas pripremila recenziju Oriflame-ovog Iluminatora u kuglicama. 




Oriflame Iluminator u kuglicama služi za naglašavanje jagodica, a i može se koristiti preko čitavog lica za blistav izgled.
Napravljene su po uzoru na čuvene Guerlain meteoirtes. Naravno nisam probala ove druge pa vam o tome ne mogu ništa reći. 




Pakovanje, malo podsjeća na Guerlain kuglice samo pri vrhu. Nekako me ovaj znak podsjeća na onaj drugi brend. Inače uvijek vidi neke detalje koje drugi ljudi ne opaze tako lako.
Ambalaža je plastična, solidno odrađena. Na poklopcu se nalazi ogledalce što je uvijek poželjno kod proizvoda za lice. Na kuglicama se nalaži spužvica koja štiti kuglice od rasipanja ili ne daj Bože prljanja ogledala.

Sastav, u nastavku, koji meni ne znači puno zbog ne poznavanja svih sastojaka. Hemija mi nije jača strana.

TALC, MICA, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, TITANIUM DIOXIDE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, SORBITOL, AQUA, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SODIUM DEHYDROACETATE, BHT, CI 77891, CI 77288, CI 77742, CI 77491, CI 15850, CI 77007, CI 19140, CI 45380, CI 77163, CI 77492, CI 77499

Što se tiče kuglica, postoje pet grupa boja. Naravno svaka od njih ima neku funkciju. Zelena je tu radi neutralizacije crvenila i ujednačavanja tena kože. Ljubičasta prekriva nedostatke. Roza, posvjeljuje i daje sjaj. Bijele kuglice sadrže šljokice koje su jako sitne i daju licu zdrav sjaj, a ne vještački. Žute kuglice daju savršeni završni izgled.





Što se tiče nekog mog doživljaja ovih kuglica, on je i više nego dobar ako ste ljubitelj ne napadnog hajlajta. Ako ipak volite jači hajlajt, ove kuglice nisu za vas.  Najviše mi se sviđa kako izgleda na fotografijama, pogotovo kad se blic koristi. Savršenstvo jedno. Naravno da sam stavljala i preko čitavog lica, i super je. Mislim da boje kuglica u ovom slučaju ne znače ništa, jer nisam primjetila sad neko prekrivanje nedostataka, ujednačavanje tena i slično, ali za hajlajt su idealne. 








Toliko za danas, da li ste vi probale ove kuglice i kakvi su vaši utisci?

                                             by Dragana

4 comments:

  1. Nisam ih probala ali sam gledala u katalogu, mada bih ja naručila neku drugu nijansu :)

    ReplyDelete
  2. Nisam ga probala, ali mi se bas dopada efekat..Obozavam blogove gde blogerke ustvari pokazuju kako to izgleda na njihovoj kozi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta ću, ni sama ne vjerujem svoču!? Najbolje na licu pokazati. :D Hvala na komentaru! :D

      Delete