Monday, November 9, 2015

EMPTIES #3

Veliki pozdrav,
kako ste mi? Danas malo pišem, vi čitate, o potrošenim proizvodima. Nisu proizvodi nešto posebno, ali rekoh sebi da ovo odradim da mi se ne skupljaju prazne bočice po sobi. 


Baš gledam i pitam se da li da pišem nešto o Palmolive i Garnier Ultra Doux šamponima. Mislim da vas ovaj put daviti neću sa njima, a za one koji su ovdje prvi put u prošlim postovima sam ih nahvalila. O Afrodita šamponu nemam neko sad specijalno mišljenje. Njega koristim kad osjetim da su mi ovi neki drugi preteški za kosu, ako me razumjete, pa na taj način malo odmorim kosu od njih. Za tu namjenu je sjajan. 


Potrošila sam i svoj omiljeni piling na cijelome svijetu. Pisala sam vam već o Oriflame Swedish Spa pilingu. Savršen. Još jedan piling potrošen, recenziran, riječ je o Balea luxury Golden Glamour pilingu.  Nisam potrošila, a tu je ambalaža Balea sensitive sapuna. Koristim ga za pranje četkica i nešto mi nije ok. Više mi se sviđaju moje četkice kad ih operem bebi kupkom, tako da ne vjerujem da ću ovaj sapun ponovo kupiti za iste svrhe.



Potrošene i 3x Becutan maramice. Najviše mi prijaju i uvijek ih kupujem. Da proširim malo vidike kupila sam i Nivea Baby soft and cream. Ne može kod Nivea-e nešto da ne valja. Tako da sam našla sebi nove omiljene maramice, pored Becutana.


Rexona me je baš pozitivno iznenadila. Nisam odavno kupovala ovu marku pa sam je ponovo ubacila u svoje bitisanje. Dobro me je poslužila. Što se tiče Nivea gela za tuširanje, njega sam već pominjala ovdje. Obožavam ove njihove gelove sa uljnim perlicama. Mislim da su jedne od boljih. I potrošila sam još jednu Balea maskicu, tj. mini verziju. Planiram da kupim i full size proizvod, što govori o mojem mišljenju o njoj.


Ljeto nam je već odavno završeno, a sa njim i moj Balea losion za tijelo sa kokosom. Uzivala sam trošeći ga. Vjerujem da kad dodje ljeto, opet će mi biti negdje na spisku za kupovinu. Mala Nivea-ca je mislim u svakom Empties postu. Šta ću kad ne mogu bez nje. Volim da mi je uvijek pri ruci. 


Testiran, recenziran i potrošen moj Manhattan puder. Već sam ga hvalila pa pročitajte ovdje i update ovdje. Svakako preporučujem. Potrošena je i Nivea BB krema. Lagana kremica za svaki dan. Aceton Solvente, njega skoro uvijek kupujem. Navikla sam se na njega. Zadnja stvar je isto proizvod koji stalno kupujem. Riječ je o Max Factor crnoj olovci za oči. Ne mjenjam je. Već sam odavno novu kupila.


Toliko od mene za danas, dijelimo li neke potrošene stvarčice?

                     by Dragana






2 comments:

  1. Ja isto volim Palmolive sampone, prije sam ih stalno kupovala, ali sad uzimam Afroditu od koprive, jako mi se masti kosa, pa mi je ovaj prakticniji. Kad vidim da neko ima sampon od 200 ml, meni to ni 2 sedmice ne moze biti. :-D
    Drago mi je cudi da je ovaj piling iz Oriflame super, uzela sam skoro iz iste linije, samo u bocici, nisam ga jos ni probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni ne može šampon dugo biti..zato ih i ima uvijek puno u emptiesima.. a da piling je savršenstvo..miris..osjećaj na koži. :*

      Delete