Monday, May 11, 2015

ALOE VERA U SLUŽBI LJEPOTE

Vjerovatno ste više puta u životu čule za Aloe Veru. Kao vrtnu biljku ili pak kao glavni sastojak raznih kozmetičkih proizvoda.

U zadnjih par godina sve je veća popularizacija ove biljke ali s razlogom.
Aloe Vera potiče iz Sjeverne Afrike i smatra se za najljekovitiju biljku na svijetu, upravo zbog toga jer sadrži preko 200 korisnih sastojaka. Bogata je vitaminima i mineralima, prije svega vitaminom C, E i cinkom. Neki sastojci do dana današnjeg nisu poznati naučnicima.


Egipćani je zovu „biljka besmrtnosti“. Ljekovita svojstva Aloe Vere poznate su od davnina. Zbog njene velike sposobnosti ublažavanja bola i regeneracije kože, Aloe Vera masovno je korištena za lječenje žrtava atomske bombe bačene na Hirošimu i Nagasaki.

Neka od područija djelovanja su:
-smanjuje bol i svrbež izazvan ubodom insekta
-kod osipa
-herpesa
-akna
-čisti organizam izvana i iznutra
-smanjuje pigmentaciju i tamne mrlje na koži
-za piling lica
-protiv opeklina na koži
-protiv ožiljaka i strija
-za podmladjivanje kože
-brži rast i bolji izgled kose.



Što se tiče nekog mog iskustva sa Aloe Verom, koristila sam je u dvije svrhe do sada. Jer uvijek sam za neko prirodno riješenje. 

Pravila sam piling od nje za lice. Pomješate 2 kašike Aloe Vera gela sa kašičicom soka od limuna te u to dodate 2 kašike smeđeg ili bijelog šećera.

Zatim sam i još uvijek je koristim svako veče pred spavanje kao jedan vid noćne kreme. Iscjedite gel koji se nalazi u listovima i samo kružnim pokretima umasirajte na lice. Mogu reći da sam prezadovoljna. Vidjele su se promjene već od prvog jutra. Ton mi je ujednačen, pore sužene, lice mekše te koža elastičnija.



Ako je niste do sada koristile, pravo je vrijeme da počnete. 

                                    by Dragana

No comments:

Post a Comment