Friday, August 14, 2015

Gliss OIL NUTRITIVE maska za kosu

Drage moje,
danas vam pišem o maski za kosu. Naime, već sam je spominjala ranije u postu o stvarčicama za kosu koje trenutno koristim. Link. Riječ je o Gliss Oil Nutritive maski. Kao što sam i obećala recenzija je tu. Mislim da do sada sam stekla velike utiske što se nje tiče.




Da počnem od riječi proizvođača:

Oil Nutritive Anti-Split-Ends maska za kosu sklonu ispucalim vrhovima. Za dubinsku obnovu kose i do 95% manje ispucalih vrhova. Upotreba: Umasirajte 2-3 puta sedmično u vlažnu kosu i ostavite da djeluje 1 minutu. Isperite.

Kao što kaže Schwarzkopf, slijedim njegova upustva. 

Maska dolazi u plastičnom, rekla bih luksuznom pakovanju. Tako mi djeluje ova naljepnica. Zlatna, presijava se. Ima 200 ml, što je sasvim dovoljno.





Ovaj proizvod će vam dugo trajati, barem po mom skromnom mišljenju. Upravo zbog njene formulacije koja je rekla bih, onako kremasta ali gusto kremasta. Tako da vam je malo proizvoda dovoljno da nanesete na cijelu dužinu kose.




Obogaćena je raznim uljima, što je veliki plus. Neka od njih su (barem što sam uspjela dešifrovati na etiketi): Arganovo ulje, Ulje makadamije, susamovo itd.

Što se tiče mene i moje kose, meni je odlična. Kad je nanesem ne čini mi kosu teškom. Mekša mi je kosa. A miris je fenomenalan, koji ostaje par dana poslije.  

Mislim da je ovo jedan od boljih Schwarzkopf-ovih proizvoda. Prskalice su takođe odlične. Ali barem do sada ja se nisam susrela sa boljom maskom koja je dostupna u drogerijama, supermarketima. Cijena je oko 9 KM, ja sam je ulovila na popustu oko 7,50 KM.

Da li ste vi probale ovu masku i kakvi su vaši utisci?

                                               by Dragana

4 comments:

  1. Joj ova maska prelepo mirise, imala sam priliku da pomirisem. Masku nisam probala ali njihove 'prskalice' obozavam! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obožavam sve iz ove Oil Nutritive kolekcije. Davno sam imala prskalicu, a skoro sam probala i regenerator. Sve je odlično. Hvala ti na komentaru! :D :*

      Delete
  2. Koristila sam i vracam joj se ponovo redovno jer je zaista kvalitetna maska :) super rezenzija <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :D I ja mislim da će ovo biti ona maska kojoj ću se uvijek vraćati. :D

      Delete