Tuesday, August 18, 2015

New IN

Drage moje,

počela sam sa  pripremama za more, pa u susret tome danas pišem o proizvodima koje sam kupila za tu priliku. Malo sa se "odvojila" od svojih stalnih lickalica pa riješila da probam nove. 





Nivea Baby Caring Powder- Ako ste čitale moj post o Beauty Savjetima, onda znate za šta mi služi bebi puder. Sad sam riješila da probam ovaj Nivea-in. Hipoalergijski je što mi je bitno, ali nadam se da će se pokazati kao dobar.

Balea Bodylotion Cocos & Sheanuss - Naravno kupljen zbog mirisa kokosa. Odličan je miris kao i hidratacija. 



Balea Dushe & Creme Valille & Cocos - Ista stvar kao i sa prethodnim proizvodom. Nekako mi na moru bez mirisa kokosa to nije to. Valjda zbog toga što većina proizvoda za sunčanje sadrži kokos pa u glavi imam parolu "samo kokos za more". 

Balea Golden Glamour piling za tijelo- Odlučila sam malo da ostavim po strani onaj Oriflame Spa piling koji obožavam i već sam vam pisala o njemu na ovom linku. Tako da javljam utiske čim ih steknem.

Sapuni. Dove purely Pampering Coconut Milk, obožavam ove sapune. Dugo nisam kupila ovaj sa kokosom, pa kad je bal nek je maskenbal. Balea sapun za osjetljivu kožu, njega sam kupila za četkice na preporuku drugih blogerki.


Eveline cosmetics ulje za sunčanje sa zaštitnim faktorom 6. Naravno i njega hvale pa hajde da i ja probam. Mislila sam uzeti sa faktorom 15 ali ne znam kako me je zapao ovaj 6. Uglavnom neće se baciti.



Balea deo bodyspray ELEGANT KISS i GOLDEN MAGIC, ako ste čitali neki od prethodnih postova, pisala sam o tzv. zdravim dezodoransima. E pa i ovi su bez soli aluminija. Fino mirišu što je najbitnije.



Palmolive šampon, long & shine-malo sam za promjenu uzela ovaj bijeli sa maslinom.

Garnier Ultra Doux sa uljem argana i kamelije. Odlično miriše. Čim je argan tu nema da ne valja. 

Balea  maska za kosu sa kokosom. Prvi put sam kupila ove njihove pojedinačne maske. Javljam utiske.




Nivea Aqua Effect tonik za čišćenje normalne i mješovite kože-ovaj tonik sam imala prošle godine u ovo vrijeme, a bio je na akciji u DM-u tako da sam ga kupila opet.

Balea wasser spray - Isto bio na akciji, a oči ne mogu odoliti. Uskoro neki post o njezi lica pa ću ga spomenuti. 



Eveline eyeliner u olovci-naletila u Didaco-u na akciji, bio je oko 3 KM, pa da nahranimo oči, a smanjimo novčanik.




Eto toliko o mojim novim proizvodima. Da li ste vi koristili nešto od navedenog i kakvo je vaše iskustvo.


                                           by Dragana 


No comments:

Post a Comment